Actual

Actual

puscarieJudiciariştii Secţiei 1 Ploieşti au depistat ieri cinci persoane suspectate de comiterea mai multor infracţiuni atât în judeţul nostru, cât şi pe raza altor judeţe.

Este vorba despre cinci femei, una dintre ele fiind G. Aurelia, pe numele căreia fuseseră emise două mandate de executare a pedepsei închisorii pentru săvârşirea infracţiunii de furt calificat, şi care era dată în urmărire naţională.

Celelalte sunt cercetate în mai multe dosare penale, atât în Prahova cât şi în alte judeţe, fiind suspectate de săvârşirea mai multor furturi din locuinţă.

Ele sunt suspectate că au comis furturile respective intrând în locuinţele părţilor vătămate sub pretextul vânzării unor produse (detergenţi) sau achiziţionării de materiale reciclabile (fier vechi, maculatură etc).

G. Aurelia a fost încarcerată în Penitenciarul Târgşor, iar celelalte suspecte sunt cercetate în vederea documentării întregii activităţi infracţionale şi luării măsurilor legale.




Actual

colectare-deseuriRegia Autonomă de Servicii Publice Ploieşti anunţă desfăşurarea Campaniei naţionale „Marea Debarasare”, campanie organizată la nivel local pentru colectarea deşeurilor de echipamente electrice si electronice (DEEE) împreună cu operatorul de salubritate. În zilele de 9 si 10 septembrie 2011 Primăria Municipiului Ploieşti prin RASP continuă acţiunea de colectare a Deşeurilor de Echipamente Electrice si Electronice (DEEE) de la societăţile comerciale si de la populaţie.

Programul campaniei

Vineri, 9 septembrie 2011, intre orele 08.00-14.00 – de la societăţile comerciale care vor solicita telefonic ridicarea DEEE-urilor.

Sâmbăta, 10 septembrie 2011, intre orele 8.00-10.00 – deţinătorii de DEEE-uri care locuiesc la bloc le vor depozita lângă platformele gospodăreşti, iar cei care locuiesc la casa le vor depozita in fata porţii. După ora 10.00 va avea loc colectarea si transportul deşeurilor către centrul de colectare.

Campania se va desfăşura pe următoarele direcţii:

colectare stradală prin ridicarea de către operatorul specializat a deşeurilor de echipamente electrice şi electronice depuse de către cetăţeni pe domeniul public (trotuarele străzilor municipale, platformele gospodăreşti);

  • depunerea voluntară a DEEE -urilor la Centrul municipal de colectare a DEEE.
  • Cetăţenii care aduc deşeurile de echipamente electrice şi electronice la Centrul Municipal de colectare DEEE pot participa la Tombola „PROTEJEAZĂ NATURA!” ce se va desfăşura în data de 19 septembrie.

Cetăţenii care nu pot aduce deşeurile de echipamente electrice şi electronice la Centrul Municipal de colectare DEEE, sunt rugaţi să accepte ca soluţie de debarasare responsabilă, campania trimestrială Marea Debarasare, care se va desfăşura la nivelul municipiului Ploieşti în zilele de 9 şi 10 septembrie.

Obiectivul acţiunilor comune constă în eficientizarea procesului de colectare a deşeurilor de echipamente electrice şi electronice prin oferirea unui nivel ridicat de informaţie cât şi însuşirea de cunoştinţe pentru cetăţeni, în sensul gestionării eficiente a deşeurilor de echipamente electrice şi electronice, la nivelul municipiului Ploieşti.

La numerele de telefon 0244-984, 0800800884 si 0244-541071 – personalul de la dispeceratul RASP va prelua apelurile cetăţenilor.

Actual

mouseMinisterul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale (MCSI) a lansat spre consultare publică Ghidul Solicitantului pentru operaţiunea 3.3.2 prin care reprezentanţii firmelor işi pot moderniza şi eficientiza afacerea prin intermediul tehnologiei informaţiei şi comunicaţiilor.

Printr-un comunicat de presă remis astăzi, Ministerul Comunicaţiilor informează că ghidul vine în sprijinul cetăţenilor care au o firmă şi vor să-şi îmbunătaţească productivitatea la nivelul afacerii, prin acordarea de bani europeni.

Valoarea maximă a finanţării acordate este de 1.850.000 RON, în timp ce valoarea minimă este de 45.000 RON.

Reprezentanţii firmelor îşi pot implementa la nivelul afacerii aplicaţii informatice de comerţ electronic, de e-learning - învăţământ la distanţă,  precum şi sisteme informatice pentru licitaţii electronice, tranzacţii electronice securizate,  plăţi electronice.

Ghidul solicitantului este postat pe site-ul Organismului Intermediar pentru Promovarea Societăţii Informaţionale (OIPSI), http://fonduri.mcsi.ro <http://fonduri.mcsi.ro/> , la secţiunea Consultare publică. Observaţiile şi sugestiile pot fi trimise până la data de 5 octombrie 2011, ora 17.00 la adresa de email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. <mailto:This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.> .

Ghidul detaliază criteriile specifice care trebuie îndeplinite de potenţialii beneficiari şi proiectele acestora, regulile de finanţare, circuitul proiectului, modalitatea de selecţie a proiectelor, procesul de contractare şi implementare, precum şi drepturile şi obligaţiile beneficiarilor.

Operaţiunea 3.3.2 - „Sprijin pentru dezvoltarea sistemelor de comerţ electronic  şi a altor soluţii online pentru afaceri” este inclusă în Domeniul Major de Intervenţie 3 – “Susţinerea e-economiei” din cadrul Axei prioritare III TIC pentru sectoarele privat şi public, din Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice (POS CCE).

Organismul Intermediar pentru Promovarea Societății Informaționale (OIPSI), organizat la nivel de direcţie generală, în cadrul MCSI, are ca scop gestionarea proiectelor finanţate din Fonduri Structurale în domeniul IT&C prin implementarea operaţiunilor Axei III din Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice.

Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale (MCSI) este instituția care are rolul de a realiza politica Guvernului în sectoarele comunicațiilor electronice și audiovizuale, serviciilor poștale, tehnologiei informației și în domeniul serviciilor societății informaționale și ale societății bazate pe cunoaștere din România. Pentru mai multe detalii despre activitatea MCSI vizitați www.mcsi.ro <http://www.mcsi.ro/> .
Actual

politieOfiţerii Serviciului de Investigare a Fraudelor au efectuat mai multe controale la punctele de lucru aparţinând unei societăţi comerciale ploieştene administrate de un cetăţean irakian.

Oamenii legii au descoperit că evidenţele contabile primare prezentate spre verificare conţineau neconcordanţe referitoare la furnizorii reali ai societăţii.

Verificările efectuate în timpul controlului au stabilit că aceste neconcordanţe constau în declararea contribuabilului cu furnizori de mărfuri care nu declară şi nu recunosc livrarea de mărfuri către acesta.

Totodată, s-a constatat faptul că la punctele de lucru deţinute de această societate sunt comercializate diferite produse purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, cu încălcarea legislaţiei în domeniu.

Cu aceeaşi ocazie au fost aplicate şapte sancţiuni contravenţionale în valoare de 54.000 lei, fiind ridicate în vederea confiscării mărfuri în valoare de 6.630 lei.

Cercetările vor fi continuate de către lucrătorii din cadrul Serviciului de Investigare a Fraudelor, sub aspectul săvârşirii infracţiunilor de evaziune fiscală şi încălcare a drepturilor de autor.

Actual

catuse01Doi escroci au fost arestaţi de poliţie, după ce au păcălit mai mulţi patroni de societăţi comerciale. Cei doi se prezentau în magazine drept inspectori ai Oficiului pentru Protecţia Consumatorului. Poliţiştii Biroului de Investigaţii Criminale Ploieşti au reuşit să-i identifice, după ce patronii controlaţi au sunat la OPC pentru a verifica dacă angajaţii instituţiei efectuează, cu adevărat, controale. Impostorii au fost arestaţi pentru 30 de zile, fiind cercetaţi de poliţişti.

În sarcina celor doi a fost reţinut faptul că în ziua de 10 august, prin folosirea calităţii mincinoase de angajaţi ai O.P.C. Ploieşti, au mers la un magazin din Ploieşti unde au încercat să efectueze un control „de specialitate”. Sub pretextul constatării unor nereguli, au primit de la reprezentanţii societăţii suma de 500 lei şi două cartuşe cu ţigări, în schimbul neaplicării de sancţiuni contravenţionale.

În aceeaşi zi au încercat să efectueze „un nou control” la o altă societate comercială din Ploieşti, solicitând angajaţilor suma de 400 lei, în schimbul „bunăvoinţei” lor.  Spiritul de observaţie al angajaţilor i-a determinat pe aceştia să verifice telefonic calitatea de anagajat O.P.C. a celor doi, aflând astfel că de fapt sunt nişte impostori.

În urma cercetărilor efectuate, poliţiştii ploieşteni au reuşit să-i identifice şi depisteze ieri pe cei doi suspecţi.

Faţă de cei doi falşi inspectori a fost luată iniţial măsura reţinerii, iar în urma prezentării în faţa instanţei de judecată, pe numele celor doi au fost emise mandate de arestare preventivă pentru o perioadă de 30 zile.

Actual

ghiozdanOfiţerii Serviciului de Investigare a Fraudelor, împreună cu comisari din cadrul Gărzii Financiare Prahova, au efectuat ieri verificări într-un complex comercial din Ploiesti.

S-a constatat că reprezentanţii unei societăţi comerciale au expus spre vânzare produse purtând marci protejate pe teritoriul României, contrafăcute, respectiv 170 ghiozdane şcolare.

Produsele respective au fost ridicate în vederea cercetărilor, sub aspectul săvârşirii infracţiunii de contrafacere.

Totodată, au mai fost găsite rechizite şcolare deţinute în vederea comercializării fără documente de provenienţă, fapt pentru care agentul economic a fost sancţionat contravenţional, iar mărfurile în cauză au fost confiscate.

Comisarii Gărzii Financiare Prahova au constatat că societatea verificată nu respecta prevederile Legii 82/1991, neavând completat registrul de casă pentru perioada 01-31.08.2011, fapt pentru care s-a luat măsura sancţionării contravenţionale cu amendă în cuantum de 3.000 de lei.

Cercetările sunt efectuate de către lucratori din cadrul S.I.F. Prahova, faţă de administratorul societăţii comerciale pentru nerespectarea legislaţiei privind protecţia drepturilor de autor.

Actual

constructiePeste un milion de lei fără TVA va plăti Primăria Ploieşti pentru amenajarea unor noi parcări în perimetrul situat în zona bulevardului Republicii şi în spatele străzii Gh. Doja din municipiu.

Municipalitatea ne anunţă, printr-un comunicat de presă, că are în derulare contractul de lucrări nr. 13409/03.08.2011, preţul contractului fiind de 1.110.853,83 lei ( fără TVA), având ca obiect „Amenajare parcări B-dul Republicii şi str. Gheorghe Doja ( spatele blocurilor) – tronson V : între str. Ion Maiorescu, str. Gheorghe Doja şi str. Văleni ( P25) (proiectare şi execuţie)”. Constructor este societatea comercială Coni S.R.L.

Lucrările se vor derula rapid, între 31 august şi 3 septembrie. Prin intermediul comunicatului, municipalitatea anunţă locatarii din zonele în care se lucrează că, pentru orice problemă apărută în perioada desfăşurării amenajării, pot sesiza instituţia primăriei Ploieşti la numerele de telefon 0244/ 595063 – Dispecerat Primăria Ploieşti, 0721 624 604 – Liviu Gheorghiu, şef Serviciu Dezvoltare Căi Rutiere şi Reţele Edilitare şi 0753 099 773 – Teodora Marin, director Direcţia Tehnic – Investiţii.

Actual

BILLA_-_zona_BrutarieBILLA România anunță finalizarea procesului de modernizare a magazinului sau din Ploiești, din Bulevardul Libertății (zona Gara de Vest). Magazinul a intrat într-un proces de renovare și remodelare în urma cu 3 luni, iar investiția totală se ridică la peste 1 milion de euro. Noul concept al magazinului aduce o zonă Fresh cu 70% mai mare, de care ploieștenii se pot bucura începând cu 1 septembrie.

Ne-am dorit să extindem în primul rând zona de fresh pentru a satisface nevoile clienților noștri și pentru a promova o alimentație cât mai sănătoasă, conform unui concept elaborat, care a fost deja implementat cu succes in alte filiale BILLA din tara. Avem acum la Ploiesti un spațiu mult mai aerisit, mai liber si cu peste 1000 de produse noi.”, spune Filip Cristescu, Directorul de Operațiuni al BILLA România.

Remodelarea aduce și o împărțire mai exactă a sectoarelor rațional și emoțional. Astfel, sectorul emoțional  (zona de fresh) este vădit îmbunătățit, atât din punct de vedere al spațiului și al așezării produselor, cât și ca varietate a produselor. Zona de dry-food (sectorul rațional) aduce o mai bună organizare spațială și este concepută în așa fel încât să ofere clienților serviciile de care au nevoie, dispuse în așa fel încât totul să fie la îndemână.

Noua zonă de fresh cuprinde un bogat raion de legume și fructe proaspete, specialități de brutărie și panificație coapte chiar în magazin și o vitrină cu prăjituri.  Tot aici se găsesc rafturi cu lactate, produse bio și produse etnice. Pentru un mic dejun sănătos, magazinul pune la dispoziție gemuri, miere, cafea sau cereale.  Există și o vitrină cu mâncăruri calde, de unde clienții BILLA pot cumpăra mancare gătită chiar în cuptoarele proprii și o secțiune de carmangerie destinată vânzării de carne vrac, dar și ambalată. O altă noutate o reprezintă insulele cu servire asistată, unde clientii pot gasi  salate, mezeluri, brânzeturi și delicatese.
 In premierea pentru magazinul din Ploiesti a fost adusă vitrina pentru pește, unde se vând diferite sortimente de peste proaspat, dar si preparate din pește. In plus, Secțiunea de vinotecă le ofera de la 1 septembrie ploiestenilor o impresionantă varietate de vinuri, autohtone sau internaționale.

Noul magazin aduce si schimbari la nivel estetic, pentru ca experiența cumpărătorilor să fie mai plăcută: lumina a devenit mai caldă, culoarea pardoselii din zona de fresh este gri închis, au fost alese decoruri ce imită lemnul de nuc, precum și rafturi cu o amplasare mai joasă pentru a spori vizibilitatea.

REWE International AG
este liderul de piaţă în Austria pe sectorul de produse alimentare şi de drogherie şi unul dintre cei mai mari angajatori din ţară. În anul 2010, cifra totală de afaceri a companiei, provenită atât din piaţa internă cât şi de pe pieţele  internaţionale a fost de 11.84 miliarde de euro, având peste 70.000 de angajaţi şi aproximativ 3.600 de filiale.

Compania este parte a REWE Group, unul dintre cele mai importante grupuri din Europa care activează în retail şi turism. Grupul REWE este activ în 16 ţări europene şi a înregistrat în anul 2010 o cifră de afaceri de aproximativ  53 miliarde de euro.

REWE International AG are sediul central în Wiener Neudorf  şi operează în Austria reţelele BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA şi ADEG  şi deţine numeroase branduri proprii. Compania este de asemene activă pe piaţa de turism din Austria, prin:  ITS BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub şi PENNY PACK´N´GO. În plus, REWE International AG operează cu succes pe segmentul de supermarketuri în Italia şi alte 7 ţări din Europa Centrala şi de Est: Bulgaria, Croaţia, Republica Cehă, România, Rusia, Slovacia şi Ucraina.

BILLA România

BILLA este prezentă pe piaţa din România din februarie 1999 când a deschis primul supermarket din Bucureşti. În prezent, BILLA operează 55 de magazine în cele mai importante oraşe din România. Principalele valori BILLA sunt calitatea ridicată, preţurile scăzute şi varietatea produselor. Compania deţine brandul propriu Clever, unul dintre cele mai recunoscute şi apreciate mărci proprii din România. BILLA România este unul dintre cei mai importanţi anagajatori din România şi a creat până în prezent peste 3.500 de locuri de muncă în întreaga ţară.

Actual

hotel-signÎn ziua de 30 august, agenţii din cadrul Poliţiei oraşului Breaza s-au sesizat din oficiu cu privire la faptul că în noaptea de 29/30.08.2011 la Spitalul municipal Câmpina s-au prezentat mai mulţi copii care prezentau simptome cu stări de vomă, dureri de cap şi dureri abdominale, existând indicii că toţi ar fi fost cazaţi în acelaşi loc.

Din verificările efectuate, s-a stabilit că minorii făceau parte dintr-un grup mai mare de copii care fuseseră cazaţi la un agent economic din Breaza, pentru un sejur de şapte zile.

Au intoxicat copii cu mâncare expirată

Poliţiştii împreună reprezentanţi ai Direcţiei de Sănătate Publică Prahova, Direcţiei Sanitar-Veterinare Prahova şi Inspectoratului Teritorial de Muncă Prahova, au efectuat un control la locul de cazare respectiv, ocazie cu care a fost stabilit faptul că în seara de 29.08.2011, în jurul orelor 20.00, după ce copiii au servit masa, mai mulţi dintre ei au manifestat stare de rău general, stări de vomă, dureri de cap, ameţeală, dureri abdominale, fapt pentru care au fost transportaţi la Spitalul municipal Câmpina.

Cu ocazia controlului medical de specialitate, o parte dintre ei au fost diagnosticaţi cu „toxinfecţie alimentară virală”, pentru care le-a fost administrat tratament de specialitate, nefiind necesară internarea în unitatea medicală.

Din verificările efectuate s-a concluzionat că locul de cazare nu este autorizat sanitar pentru prepararea hranei, spaţiile de cazare nu corespund cerinţelor legislative în vigoare, iar personalul nu cunoaşte şi nu respectă minimele norme igienico-sanitare în vigoare.

Ilegal non-stop

În urma controlului economic, a rezultat că întreprinderea individuală în cauză nu are niciun fel de clasificare turistică şi nu are autorizaţie să funcţioneze ca unitate turistică. Totodată, a rezultat că nu are încheiat contract de închiriere  pentru grupul cazat şi nici nu a putut prezenta vreo factură emisă către reprezentanţii acestora.

Amendă de 400 de milioane


Reprezentatntul întreprinderii individuale a fost sancţionat contravenţional de către D.S.V. Prahova cu amendă în valoare de 40.000 lei, în continuare specialiştii Serviciului de Investigare a Fraudelor Prahova efectuând cercetări cercetări sub aspectul săvârşirii infracţiunii de evaziune fiscală.

Actual

urlati2







FONDUL SOCIAL EUROPEAN

Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013

Investeste in oameni!

Axa prioritară 5: Promovarea măsurilor active de ocupare

Domeniul major de interventie 5.1.: Dezvoltarea şi implementarea măsurilor active de promovare

Urlati,  29.08.2011

PROIECT POSDRU. Calificarea, o şansă pe piaţa muncii!

                                                               Comunicat de presă

Oraşul Urlaţi, în parteneriat cu S.C. FaxMedia Consulting S.R.L. şi Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Prahova, a finalizat implementarea  proiectului “Calificarea, o şansă pe piaţa muncii!”, proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul  Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, contract nr. POSDRU/101/5.1/77085.

Obiectivul general al proiectului a fost acela de a facilita accesul pe piaţa muncii, prin includerea persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă şi a şomerilor în programe de formare profesională adecvate, accesibile şi cu reale valenţe ocupaţionale.

Pe o perioadă de 10 luni, în cadrul proiectului au fost desfăşurate 6 programe de formare profesională de calificare şi iniţiere şi au fost instruiţi 205 şomeri şi persoane aflate în căutarea unui loc de muncă.

Cursurile derulate au avut drept scop calificarea în meseriile de zugrav vopsitor, zidar tencuitor, confecţioner asamblor articole din textile şi îngrijitor bătrâni şi copii la domiciliu.

La finalizarea cursurilor, absolvenţii au primit certificate de calificare acreditate de către Consiliul Naţional de Formare Profesională a Adulţilor.

Prin implementarea acestui proiect a fost îndeplinit obiectivul principal al proiectului, respectiv formarea şi certificarea unui număr de 168 de persoane, membri ai grupului ţintă.

Pentru detalii suplimentare, persoană de contact: Pîrvulescu Cătălina, Coordonator implementare Proiect, Primăria Oraşului Urlaţi, tel: 0733.554.521, fax: 0244 - 270.010, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Oraşul Urlaţi

investeste-in-oameni4-300x203

Actual

puscarieÎn cadrul Penitenciarului Târgşor se află în derulare programele „Managementul Voluntariatului”, „Implicarea angajatorilor în mediul penitenciar” şi „Programul pentru dezvoltarea spiritului antreprenorial al persoanelor private de libertate”.

Programul „Managementul Voluntariatului” are ca obiectiv consolidarea legăturilor cu comunitatea prin implicarea membrilor săi în activităţi de educaţie şi asistenţă psihosocială adresate populaţiei penitenciare şi creşterea numărului de persoane private de libertate implicate în activităţi ce vizează dezvoltarea competenţelor necesare unei bune reintegrări sociale.

În cadrul acestui programului penitenciarul Târgşor a încheiat 6 acorduri de voluntariat, 5 dintre voluntari desfăşurând activităţi în mod constant.

Una dintre activităţi s-a concretizat într-o ieşire în comunitate cu o piesa de teatru regizată de către unul dintre voluntari la are au participat 6 persoane private de libertate. Piesa a avut o tematică religioasă şi a fost prezentată copiilor de la Şcoala de Arte şi Meserii din Plopeni.

În prezent colaborăm constant cu 3 dintre voluntari, ceilalţi încheind  perioada pentru care s-au angajat să desfăşoare activităţi educative.

„Programul pentru dezvoltarea spiritului antreprenorial al persoanelor private de libertate” avizează însuşirea şi consolidarea unor cunoştinţe elementare, care să contribuie la dezvoltarea spiritului antreprenorial în rândul persoanelor private de libertate, în vederea facilitării reinserţiei sociale a acestora.

Acesta a început cu selecţia a 15 persoane private de libertate. A fost parcursă prima fază, cuprinzând temele din program, jocuri rol şi exerciţii, aflându-se în derulare faza a doua a programului.

Programul „Implicarea angajatorilor în mediul penitenciar” are ca scop creşterea şanselor de incluziune socială a persoanelor private de libertate  şi implică stabilirea de parteneriate cu firme, asociaţii de firme, instituţii publice şi ONG-uri în vederea sprijinirii reintegrării sociale a persoanelor private de libertate. Programul se află în derulare, încercându-se implicarea cât mai multor parteneri din mediul de afaceri prahovean.

Joomla SEF URLs by Artio