Conducerea Primăriei Ploieşti intenţionează să amenajeze în noul sediu, la parter, un ghişeu unic, unde să aibă birouri toate structurile interne care au program cu publicul şi care se ocupă de certificate, impozite, convenţii sau avize.

Primul pas a fost făcut recent, odată cu deschiderea în noul sediu a unui birou de la Serviciul Public Finanţe Locale, următorii paşi vizând deschiderea unor birouri similare pentru urbanism sau patrimoniu, a mai anunţat primarul Ploieştiului, într-o întâlnire cu reprezentanţii presei locale organizate marţi.

"Deja funcţionează o casierie a SPFL-ului, este primul pas pe care l-am făcut pentru constituirea ghişeului unic în spaţiul de la parter, urmând ca numărul de birouri care vor funcţiona la parter - birouri care vor reprezenta diversele direcţii, servicii, instituţii din subordinea Primăriei şi care emit avize, autorizaţii sau alte documente pentru cetăţeni - să crească. Vom avea funcţional acest ghişeu unic care este foarte mult dorit. În felul acesta, eliminăm plimbările cetăţenilor în diverse locaţii pentru a-şi putea rezolva problemele în legătură cu Primăria, fie că vorbim de autorizaţii de construire, certificate de urbanism sau alte documente", a declarat astăzi primarul Adrian Dobre. În această ipoteză, este de aşteptat ca Administraţia Serviciilor Sociale Comunitare Ploieşti, structură care momentan ocupă aproape tot parterul, să îşi relocheze, parţial sau total, activitatea, cel mai probabil în fosta clădire a Direcţiei Tehnice situate în spatele sediului SGU, pe strada Gheorghe Doja, aproape de intersecţia cu Văleni.

Joomla SEF URLs by Artio