Primăria Ploieşti s-a mutat, spre finalul lui 2018, în noul sediu, aducând sub acelaşi acoperiş majoritatea serviciilor subordonate, ceea ce a lăsat liber un întreg etaj din Palatul Administrativ. Consiliul Judeţean Prahova, instituţia care deţine clădirea de lângă kilometrul zero al municipiului, anunţă că aici se vor muta câteva birouri proprii, dar şi mai multe instituţii publice. Prima pe listă ar urma să fie, potrivit informaţiilor oferite astăzi de reprezentanţii CJ Prahova, Agenţia pentru Arii Protejate.

După ce Primăria Ploieşti s-a mutat în noul sediu, etajul 3 din Palatul Administrativ a rămas pustiu, cu birourile complet goale şi cabluri care atârnă pe coridoare, prin faţa uşiii fostului cabinet al primarului. Conducerea Consiliului Judeţean Prahova aşteaptă că Primăria să facă aici lucrări de igienizare, argumentând că înţelegerea a fost ca, la finalul şederii, administraţia locală să aducă spaţiile la condiţiile iniţiale, numai că, în momentul de faţă, aceste lucrări depind de aprobarea bugetului local pe 2019.

Potrivit conducerii CJ Prahova, la etajul 3 din palat vor primi birouri unele dintre direcţiile proprii ale instituţiei, care au nevoie să îşi extindă spaţiile ocupate, dar şi alte agenţii de stat care, prin natura atribuţiilor, au legătură cu activitatea Consiliului Judeţean.

Administraţia locală s-a mutat anul trecut în fosta clădire Petrom din centrul Ploieştiului, după mai multe decenii în care Primăria a funcţionat la etajul 3 din Palatul Administrativ, unde a fost găzduită gratuit de Consiliul Judeţean Prahova.

Joomla SEF URLs by Artio