Vineri, 15 Decembrie 2017
 

Licitaţia pentru mentenanţa iluminatului public din Ploieşti, BLOCATĂ din nou de o contestaţie

Written by Anca Visan  | Created on Monday, 09 October 2017 12:09  |  Category: Administraţie

iluminat publicLansată la începutul lunii august a acestui an, la multă vreme după ce SGU rămăsese fără contract, licitaţia Primăriei Ploieşti pentru mentenanţa sistemului de iluminat public este blocată pentru a doua oară. Primarul Adrian Dobre a anunţat că o firmă a depus o contestaţie în instanţă, cu scurt timp înainte de deschiderea ofertelor.

Autorităţile ploieştene spun că este vorba despre acelaşi operator care se adresase, fără câştig de cauză, şi Consiliului Naţional pentru Soluţionarea Contestaţiilor, ceea ce a dus la blocarea licitaţiei din august până în septembrie. Din data de 7 septembrie, municipiul a rămas, oficial, fără operator, ceea ce înseamnă că e vulnerabil în faţa unor eventuale avarii la sistemul de iluminat public. Autorităţile mai anunţă că, în paralel cu licitaţia mare, organizează şi o procedură de urgenţă, pentru semnarea unui contract pe perioadă determinată, procedură care s-ar putea finaliza în această săptămână.

Primarul municipiului, Adrian Dobre, a anunţat că o firmă a contestat documentaţia tehnică din cadrul licitaţiei, la Curtea de Apel Ploieşti.

"Am luat decizia de amânare a licitaţiei, întrucât, dacă în momentul în care noi deschideam ofertele Curtea de Apel ar fi venit cu modificări la caietul de sarcini, vă daţi seama că intram într-un blocaj total şi trebuia să închidem licitaţia respectivă şi s-o luăm de la început. În paralel, legislaţia ne permite, până la finalizarea licitaţiei, să avem o negociere directă şi suntem în această procedură, care în câteva zile se va închide", a declarat primarul Adrian Dobre.