E oficial! Servicii de Gospodărire Urbană Ploieşti, societatea administraţiei locale care se ocupă de amenajarea spaţiilor verzi, nu mai poate primi comenzi de lucru din partea Primăriei. Avertismentul a fost transmis de Regia Autonomă de Servicii Publice, într-o adresă oficială în care se arată că bugetul local s-a epuizat. Din nou...

În documentul transmis către SGU de conducerea Regiei, structura care se ocupă de coordonarea serviciilor publice, se arată că în bugetul Ploieştiului nu mai sunt fonduri pentru spaţiile verzi. Pe cale de consecinţă, RASP nu mai poate să dea comenzi către SGU, lăsând societatea, deja confruntată cu serioase probleme financiare, fără principala sursă de venituri. Ca să înţelegeţi cât de gravă e situaţia pentru societate, e suficient să ne amintim că o plată a facturii pentru perioada 1-15 octombrie făcută mai târziu decât aştepta conducerea a făcut ca SGU să nu aibă nici de unde să-şi achite rata din eşalonarea către ANAF, nici cum să dea la timp salariile, aceste deconturi de la bugetul local constituind cea mai importantă sursă de venituri, cu o pondere mult mai mare decât cele pe care le înregistrează firma din parcări sau cimitire.

"Vă comunicăm că nu putem emite comanda pentru programul estimativ de lucrări propus pentru luna noiembrie 2018, având în vedere lipsa prevederii bugetare. Menţionăm că vom emite comanda în condiţiile în care bugetul va fi rectificat", au anunţat reprezentanţii RASP în documentul transmis către SGU.

Joomla SEF URLs by Artio