Barclays, a doua cea mai mare bancă din Regatul Unit, a primit o amendă de 26 de milioane de lire (aproape 29 de milioane de euro) pentru „proasta tratare” a clienţilor care au întâmpinat dificultăţi financiare după ce au primit un credit, potrivit Financial Times, citat de Mediafax.

FCA, autoritatea de supraveghere financiară din Marea Britanie, a stabilit în urma analizei făcute, că banca nu a acţionat cu profesionalism în condiţiile în care clienţii au întârziat să îşi plătească creditele.

În cele mai multe cazuri, Barclays a preferat să ignore motivele care au stat în spatele restanţelor clienților săi, potrivit FCA. Autoritatea de supraveghere financiară a analizat perioada aprilie 2014 - decembrie 2018, când banca a oferit persoanelor fizice și micilor întreprinzători credite de consum. Unii clienți nu au mai putut să își plătească ratele, iar Barclays nu a dat dovadă de grijă și de abilitate în rezolvarea problemelor acestora, a stabilit FCA.

Joomla SEF URLs by Artio