Ikea se va axa mai mult pe vânzările online, dar şi pe deschiderea unor magazine mai mici, aflate în interiorul oraşelor, anunță retailerul suedez. Ikea vrea să faciliteze accesul cât mai multor clienţi la produsele de mobilier şi la accesoriile sale. Ikea a remarcat schimbările de consum şi şi-a dat seama că nu toată lumea e dispusă să meargă până în afara oraşului pentru cumpărături. Iar cumpărăturile se fac, în mare parte, direct de pe internet.

 

În România, Ikea deţine în prezent un singur magazin, în zona complexului comercial Băneasa, însă plănuieşte deschiderea celui de-al doilea magazin, pe bulevardul Pallady, în sectorul 3 din Bucureşti. Acesta ar fi trebuit să fie inaugurat deja, dar din cauza unor probleme administrative, va fi amânat până anul viitor. Ikea anunţa că alte magazine vor fi deschise în Timişoara, Braşov şi Cluj, odată cu obţinerea de autorizaţii pentru terenuri - dar nu mai devreme de 2020-2021. Ca parte din strategia de la nivel mondial, suedezii pregătesc şi în România deschiderea de magazine mai mici în centrele oraşelor, dar şi a mai multor puncte de ridicare a comenzilor online. Sursa: digi24.ro

 

 

Joomla SEF URLs by Artio