Electrica Furnizare a anunțat că va închide toate casieriile, începând cu 1 ianuarie 2021.

 

Reprezentanții companiei au prezentat modalitățile pe care clienții Electrica Furnizare le mai au la dispoziție, pentru plata facturilor:

„Începând cu data de 1 ianuarie 2021, casieriile Electrica Furnizare se vor închide. Clienții care preferă achitarea în continuare a facturilor la un punct fix au mai multe opțiuni prin partenerii noștri: rețeaua PayPoint și rețeaua un-doi, automatele bancare ale băncilor partenere, Westaco Expres (disponibil și în stațiile OMV / Petrom) și Terminale Qiwi sau terminale de plată deținute de terțe persoane prin Idea Bank. Compania pune la dispoziția clienților și diverse modalități de plată online, care permit achitarea facturilor simplu și rapid, prin MyElectrica (portalul online și aplicația mobilă de plată a facturilor), precum și vizualizarea istoricului facturilor sau evidența plăților la zi.

Alte metode de plată online disponibile sunt:

– Internet Banking

– Mobile Banking BRD

– Aplicații Orange Money și mobilPay Wallet

– Debit direct (ING Bank, BCR, BRD, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank)”, menționează sursa citată.

Detalii despre modalitățile de plată a facturii găsiți AICI.  

Electrica Furnizare, parte a Grupului Electrica, are peste 3,5 milioane de clienți.

Joomla SEF URLs by Artio