Vineri, 17 Noiembrie 2017
 

Economic

Dosare penale pentru evaziune fiscală instrumentate de ofiţerii Serviciului de Investigare a Fraudelor

Written by Administrator  |  Created on Thursday, 13 October 2011 20:25  |  Category: Economic

bani-leiPolițiștii Serviciului de Investigare a Fraudelor din cadrul IPJ Prahova au întocmit mai multe dosare penale ce îi vizează pe administratorii unor societăţi comerciale, aceştia fiind, în general, acuzaţi de evaziune fiscală. Neplata impozitelor pe dividende, dar şi cheltuielile nejustificate prin acte contabile sunt principalele acuzaţii. Totodată, în vizorul oamenilor legii a intrat şi un furnizor de cablu din zona rurală care transmitea fără drept de licenţă programul unei televiziuni de sport.

La data de 11.10.2011 a fost începută urmărirea penală faţă de V. Demetriou, pentru săvârşirea infracţiunii de evaziune fiscală.

El este cercetat pentru faptul că în calitate de administrator al unei societăţi comerciale din Ploieşti, a reţinut şi nu a virat către bugetul consolidat al statului impozitele pe dividende persoane fizice, cauzând un prejudiciu de 49.799 lei .

Urmărirea penală a fost începută şi faţă de P. Ion pentru săvârşirea infracţiunii de evaziune fiscală.

Din cercetări a reieşit că în perioada 2007 – 2009, el a evidenţiat în contabilitatea societăţii pe care o administrează, cheltuieli care nu au la bază operaţiuni reale, cauzând un prejudiciu bugetului de stat în valoare totală de 107.438 lei , recuperate în totalitate.

D. Ioan şi O. Liviu sunt cercetaţi penal, pentru că în calitate de administratori ai unei societăţi comerciale din Ploieşti, prin intermediul unei reţele proprii de cablu TV, au retransmis pe raza mai multor localităţi din judeţul Prahova, programele unui canal de sport, fără a deţine autorizarea titularilor de drepturi.

Prejudiciul total cauzat prin activitatea infracţională a fost stabilit de către partea vătămată la suma de 23.592 Euro.

Generali Asigurări relansează site-ul de vânzări online de asigurări de călătorie

Written by Administrator  |  Created on Thursday, 28 July 2011 16:22  |  Category: Economic

generaliGenerali Asigurări, liderul pieţei de asigurări medicale de călătorie în străinătate, a relansat website-ul www.asigurarimedicale.com, dedicat vânzărilor online de poliţe, noua variantă fiind disponibilă la www.generalitravel.ro. Noul website le permite clienţilor să comande mai rapid şi mai uşor produsul de protecţie care se potriveşte cel mai bine nevoilor lor. Practic, în doar câteva minute, cei interesaţi pot primi pe e-mail poliţa de călătorie dorită. În plus, pagina web furnizează informaţii utile pentru cei care pleacă în vacanţă, de la condiţiile meteo până la coordonatele ambasadelor României din lume.

“Noua platformă interactivă are un suflu proaspăt şi un look fresh, în ton cu emoţia şi atitudinea pozitivă cu care fiecare dintre noi se pregăteşte de vacanţă. Susţinem utilizatorii printr-o interfaţă prietenoasă şi proceduri simplificate, astfel încât asigurarea potrivită să fie găsită rapid, fără bătaie de cap”, a declarat Daniela Dimitriu, Head of Marketing&PR Generali Asigurări. “Promovarea şi vânzarea online reprezintă activităţi prioritare pentru companie şi avem în plan intensificarea eforturilor în această direcţie în viitorul apropiat”, a subliniat Daniela Dimitriu.

Generali Asigurări oferă atât produse de călătorie de tip “confort” şi buget redus, pentru destinaţii populare precum Bulgaria sau Grecia, cât şi poliţe complexe de asigurare - acoperiri pentru pierderea bagajelor, anularea călătoriei sau furt de documente, asigurarea sporturilor extreme. Utilizatorii www.generalitravel.ro au la dispoziţie un instrument special de comparare a produselor, astfel încât să identifice uşor cel mai potrivit produs pentru nevoile lor. De asemenea, cei care sunt familiarizaţi cu acest tip de produs sau cei care lasă pregătirile pentru ultima sută de metri  pot folosi comanda rapidă.

“Asigurările medicale de călătorie reprezintă un segment de interes pentru Generali şi susţinem permanent vânzarea acestora, atât prin partenerii noştri, cât şi direct. Relansarea site-ului de vânzare directă face parte din strategia noastră de creştere pe canalele cu potenţial. Considerăm că momentul lansării este propice, întrucât corespunde cu perioada concediilor, când clienţii călătoresc mai mult”, a declarat Iuliana Hampu, Head of Travel Office Generali Asigurări.

50 de elevi de liceu, bancheri pe timpul verii la BCR / Un elev din judeţul Prahova printre câştigători

Written by Administrator  |  Created on Tuesday, 19 July 2011 16:36  |  Category: Economic

bcrCâştigătorii unui concurs pe teme financiar - bancare derulat de Junior Achievement Romania (JAR) şi Banca Comercială Romană (BCR) fac practică în sucursalele BCR din toată ţara. Programul derulat pe parcursul a două luni oferă prima experienţă de lucru şi noţiuni fundamentale financiar - bancare pentru 50 de elevi de liceu din 32 de oraşe. Competiţia face parte din programul de educaţie financiară Finanţele Mele derulat de JAR şi BCR din 2008.

Competiţia a fost derulată la nivel naţional şi s-a adresat elevilor de liceu cu vârsta între 16 şi 18 ani. Pe parcursul unei luni, elevii au răspuns la întrebări pe teme de educaţie financiar - bancară pe pagina de Facebook a BCR (www.facebook.com/BCRRomania), iar cele mai bune răspunsuri au fost premiate cu dispozitive de citire a cărţilor digitale  (e-readers). În a doua etapă a competiţiei, 350 de elevi din 171 de localităţi au venit cu propuneri pentru o  campanie cu tema "Portofel versus card: cum îţi convingi colegii să-şi primească alocaţia pe card".

Cei 50 de elevi selectaţi au câştigat un stagiu de practică plătit, de 4 ore pe zi, timp de două luni, într-o sucursală BCR din oraşul lor pentru a se familiariza cu cerinţele  unui loc de muncă şi a învăţa prin practică noţiuni de educaţie  financiar - bancară.

"Au fost selectate campaniile care au răspuns temei competiţiei, au prezentat argumente corecte si au dat dovada de originalitate. Internship-ul in banca le ofera tinerilor posibilitatea de a explora oportunitatile de cariera si piata locurilor de munca locala. Aceasta experienta, pe care cei care multi tineri o au la facultate, ii va ajuta sa dobandeasca experienta de lucru intr-o companie si sa dezvolte competente transferabile. Mai tarziu, daca vor dori sa repete experienţă, o pot face in programul de internship pentru studenti Start Internship ", a declarat Daniela Staicu, Marketing Manager la Junior Achievement Romania.

Competiţia face parte din programul de educatie financiara Finantele Mele derulat de JAR si BCR din 2008. Finantele Mele este un program de educatie financiara pentru elevi (15 - 19 ani) si le ofera informatii despre etapele unei planificari financiare corecte, bugetul personal adecvat varstei, principii în economisire şi investiţii, credite si costuri, resursele umane si cariera în bancă.

Centrala electrică de termoficare Brazi, 50 de ani de la punerea în funcţiune

Written by Administrator  |  Created on Monday, 18 July 2011 16:22  |  Category: Economic

cet_brazi_dalkiaDalkia a sărbătorit împlinirea a 50 de ani de la punerea în funcţiune a primului grup energetic la centrala electrică de termoficare CET Brazi.
Vineri, 15 iulie 2011, Dalkia a organizat la Muzeul de Artă din Ploieşti o recepţie oficială ocazionată de împlinirea a 50 de ani de când a fost pus în funcţiune primul grup energetic la Centrala Electrică de Termoficare CET Brazi.

În prezenţa mai multor reprezentanţi ai autorităţilor centrale şi locale, invitaţii au avut ocazia să treacă în revistă istoria de jumătate de secol a centralei de producţie a energiei termice şi electrice, cu ajutorul celor peste 20 de foşti directori şi şefi de secţie de la CET Brazi care au luat parte la eveniment. Pentru o parte din cei care au scris istoria CET Brazi şi pentru urmaşii lor, 15 iulie 2011 a fost o zi specială, o zi în care trecutul CET Brazi s-a întâlnit cu prezentul şi viitorul centralei.

DALKIA este reprezentanta Grupului Dalkia, societate prezentă în 42 de ţări unde oferă servicii energetice de cea mai înaltă calitate. Ca membră a Veolia Environnement, Dalkia gestionează peste 800 de reţele de încălzire urbană.

La Ploieşti, Dalkia Termo Prahova este operatorul privat care gestionează (pentru o perioadă de 15 ani începând din 2004) sistemul centralizat integrat de alimentare cu energie termică (producţie - transport - distribuţie).

STUDIU: Fondurile Europene pe hârtie şi în realitate

Written by Administrator  |  Created on Thursday, 14 July 2011 09:49  |  Category: Economic

euro1Institutul pentru Politici Publice (IPP) a lansat studiul „Fondurile Europene pe hârtie şi în realitate”, realizat pe baza informaţiilor publice despre proiectele şi banii gestionaţi de Autorităţile de Management pentru: Programul Operaţional Regional, Programul pentru Dezvoltarea Capacităţii Administrative şi Programul Operaţional pentru Dezvoltarea Resurselor Umane. Realizarea întregului raport de evaluare a durat cinci luni. Studiul arată, printre altele, câţi bani s-au absorbit de fapt, în ce regiuni şi judeţe, care sunt primăriile şi consiliile judeţene cu cele mai mari proiecte câştigate, care sunt firmele care au câştigat proiecte cu bugete însemnate în turism sau training, câte milioane costă softurile în proiectele europene sau cât costă şi cine asigură asistenţa tehnică pentru Autorităţile de Management ca să gestioneze fondurile structurale.

Coffee shop la tine acasă cu noua campanie promoţională OMV

Written by Administrator  |  Created on Thursday, 07 July 2011 17:09  |  Category: Economic

NESCAFE_Dolce_Gusto_la_OMVClienții OMV pot achiziționa sistemul de băuturi și accesoriile NESCAFE® Dolce Gusto® la prețuri reduse cu până la 46%

Mecanism accesibil de colectare a punctelor bonus
Promoția se desfășoară în perioada 7 iulie – 4 octombrie 2011

Între 7 iulie și 4 octombrie 2011, cumpărăturile la OMV aduc clienților puncte bonus și posibilitatea de a achiziționa sistemul de băuturi și accesoriile NESCAFE® Dolce Gusto® la prețuri reduse cu până la 46%, în toate stațiile OMV din România. Colecția include șase produse elegante, de cea mai bună calitate. În afară de designul deosebit, toată gama de sisteme de băuturi NESCAFE® Dolce Gusto® se distinge prin presiunea profesională de 15 bari, care are ca rezultat mai multă spumă și o cafea mai cremoasă.

Noua promoție se adresează tuturor clienților care achiziționează produse și servicii din stațiile OMV în perioada 7 iulie – 4 octombrie 2011. La fiecare 50 de lei cheltuiți la o singură tranzacție pentru autoturisme, clienții primesc un autocolant cu un punct bonus și talonul de participare la promoție. Mai mult, pentru fiecare alimentare de minim 50 de lei cu motorină OMV MaxxMotion Diesel sau benzină OMV MaxxMotion 100, se va acorda un număr dublu de puncte bonus. În cazul camioanelor, valoarea minimă a tranzacției este de 200 de lei.

Pentru fiecare 10, 15 sau 20 de puncte colectate în perioada promoției, clienții OMV beneficiază de o reducere de 45% la cumpărarea sistemului de băuturi NESCAFE® Dolce Gusto® Melody 2 și de până la 46% la accesoriile Dolce Gusto®: set cești espresso sau cappuccino în modele disponibile exclusiv la OMV, set lingurițe espresso sau cappuccino, suport pentru depozitarea capsulelor.

Astfel, la colectarea a 20 de puncte pe talon, clienții pot cumpăra sistemul NESCAFE® Dolce Gusto® Melody 2 cu doar 299,99 lei, față de 550,00 lei, beneficiind de o reducere de 45% față de prețul de la raft. Sistemele de băuturi NESCAFE® Dolce Gusto® reprezintă soluția practică și rapidă pentru realizarea a numeroase preparate din cafea, dar și a îndrăgitelor băuturi pe bază de cacao pentru cei mai mici membri ai familiei.

„Ca de fiecare dată, OMV vine în sprijinul generației moderne, active, cu o ofertă atractivă și produse utile, de cea mai bună calitate. Prin această campanie, clienții noștri beneficiază de prețuri foarte avantajoase la sisteme și accesorii pentru prepararea și servirea cafelei, unele dintre acestea fiind comercializate în exclusivitate la OMV”, a spus Rainer Schlang,  Director General OMV Petrom Marketing.

Cursuri de lobby la Ploieşti

Written by Administrator  |  Created on Wednesday, 29 June 2011 17:16  |  Category: Economic

curs_lobbyAcademia de Advocacy a lansat miercuri, 29 iunie, înscrierile pentru cursurile în lobby şi advocacy din regiunea Sud din cadrul proiectului Partener activ şi implicat. Evenimentul a reunit atât jurnalişti, cât şi reprezentanţi ai mediului de afaceri, ai sindicatelor, ai patronatelor şi ai organizaţiilor neguvernamentale din regiune.

Tot mai multe cazuri de evaziune fiscală

Written by Administrator  |  Created on Saturday, 18 June 2011 10:54  |  Category: Economic

euroDin ce în ce mai mulţi administratori de firme ajung să dea declaraţii pentru că fac evaziune fiscală. Valoarea „ţepelor” trase statului de către cei care uită să-şi plătească taxele şi impozitele variază, în funcţie de afacere, de la câteva zeci de mii la câteva milioane de lei.

Săptămâna aceasta doi prahoveni au fost reţinuţi sub acuzaţia de evaziune fiscală. Cei doi făceau afaceri cu cereale, mai exact cumpărat grâu din România, Ungaria şi Slovacia şi îl vindeau apoi pe piaţa internă. Tranzacţiile nu au fost însă înregistrate în contabilitatea firmelor prin care s-au efectuat operaţiune de vânzare şi cumpărare. Poliţiştii de la investigarea fraudelor au stabilit că prejudiciul adus bugetului de stat de către cei doi afacerişti este de aproape 3 800 000 de lei noi.

Şi asta nu e tot.

Pentru a putea scoate bani din băncile la care firmele pe care le administrau aveau conturi deschise, cei doi administratori au falsificat borderouri, în baza cărora au retras aproximativ 10 500 000 de euro. Învinuiţii au fost reţinuţi, iar asupra bunurilor mobile şi imobile pe care aceştia le deţin a fost instituit sechestru.

Tot pentru evaziune fiscală este urmărit penal şi un bărbat de 56 de ani din Păuleşti, administrator al unei firme care a reţinut, dar nu a virat către bugetul de stat impozitele şi contribuţiile cu reţinere la sursă. Valoarea prejudiciului în acest caz depăşeşte 80 000 de lei, au stabilit poliţiştii.

Modelul georgian, de ce nu şi în România?

Written by Administrator  |  Created on Friday, 20 May 2011 12:54  |  Category: Economic

georgia_saakasviliÎn ianuarie 2004, când tânărul Mihail Saakaşvili câştiga alegerile prezidenţiale, cu 96 la sută din voturile exprimate, Georgia - ca mai toate ţările exsovietice - era un stat aflat pe marginea prăpastiei şi mistuit de intrigi politice, cu un sector public supradimensionat, deci cu oameni săraci, ale căror venituri lunare nu depăşeau 30 de dolari. Economia subterană atingea un procent de 70 la sută din PIB, iar corupţia mistuia, practic, toate sectoarele bugetare. Situaţia era aşa de gravă, încât cei mai mulţi dintre funcţionarii publici trăiau doar din şpăgi, salariul lor fiind derizoriu. Poliţia nu reuşea să facă faţă bandelor de crimă organizată, care conduceau o ţară cu 4,5 milioane de locuitori. Dar Saakaşvili – cel mai tânăr preşedinte din întreaga Europă, acum în vârstă de 42 de ani – a reuşit, pe baza unei platforme economice bine gândită, să schimbe din temelii destinul ţării sale, astfel că, la alegerile din 2008, el a fost reales în funcţia supremă, având posibilitatea de a continua reformele, Georgia devenind un miracol admirat de toată lumea.

Primul lucru înfăptuit, la începutul mandatului său, pentru a scăpa de haosul politic şi economic planificat în care se găsea ţara, avea să fie numirea, în fruntea Ministerului Economiei, a unui tânăr om de afaceri, Kakha Bendukidze. Acesta a reuşit să schimbe radical economia ţării, aplicând cunoscuta terapie de şoc, după filosofia „totul e de vânzare, mai puţin conştiinţa oamenilor”.

Parlamentul a votat privatizarea în masă, inclusiv băncile, învăţământul, sănătatea şi asigurările sociale. Totul a fost posibil şi datorită faptului că preşedintele a mizat pe tinereţea şi entuziasmul celor numiţi în funcţiile cheie: primul ministru – 36 de ani, guvernatorul Băncii Naţionale - 32 de ani, iar miniştrii, secretarii de stat şi subalternii lor direcţi sunt toţi tineri şi vorbesc cel puţin o limbă străină.Astfel, într-un interval scurt de timp, statul s-a retras din economie, rămânând doar ca arbitru din afara terenului. Dincolo de cifre, oamenii construiesc, ei cred în libertate, democraţie, demnitate şi oportunitate.

Astăzi, Georgia este o societate deschisă, multietnică, în plină creştere economică. Datorită unei voinţe politice de fier, a unei liberalizări hotărâte, Mihail Saakaşvili, şeful statului georgian, a creat un adevărat model/miracol georgian, nemaiîntâlnit în fostele ţări comuniste şi în nicio altă ţară. În opinia sa, nu există țară pe glob căreia să nu i se potrivească democrația; nu există popor căruia să nu i se potrivească o dezvoltare impetuoasă; nu există particularități culturale care să constituie piedici pe calea spre libertate. Concret, Georgia a făcut salturi spectaculoase în privinţa uşurinţei demarării unei afaceri, sărind în clasamentul mondial de pe locul 112 (2005), pe locul 15, în 2010. La fel şi în privinţa liberalizării economiei, unde Georgia se situează pe locul 32, cu mult înaintea României.

Cam aşa a reuşit preşedintele Saakaşvili să dezvolte brandul de ţară, prin acel miraculos „model georgian”. Iată câteva dintre măsurile care definesc acest model:

*Reducerea drastică (85%) a aparatului bugetar, ajungându-se acum la un număr de 60000, adică un bugetar la 75 de cetăţeni.

* Reducerea, de la 1000 la 150 a autorizaţiilor, licenţelor si a patentelor în business.

* Reducerea numărului de impozite, de la 20, la doar 7, impozitul pe venit fiind de 12 %, în timp ce taxa profitului nu depăşeşte 15% şi fără impozitare, taxa unică e responsabilă şi nu presupune alte costuri ascunse. Practic, există doar 6 taxe, în rest nimic. În plus, niciun  nou impozit nu poate fi introdus şi nicio taxă nu poate fi mărită decât prin referendum naţional.

* Eliberarea unei autorizaţii se face în 4 ore, iar înscrierea unei firme în doar două ore.

* Numărul taxelor de import a fost redus de la 16 la 3 ( 0%, 5% şi 12% )– stabilite pentru grupuri clare de mărfuri. Pentru o mare parte dintre mărfuri, maşini şi utilaje, taxa e 0%, iar cea de 12% se aplică doar unor tipuri de produse agricole şi materiale de construcție.

* Privatizarea în masă, inclusiv a întreprinderilor strategice, a portului şi aeroportului. Singurele active rămase în proprietatea statului sunt: calea ferată, drumurile şi serviciile de apă şi canalizare din zonele rurale, distribuţia energiei electrice şi poşta.

* Reforma funciară, făcută după principiul ”cel mai bun stăpân al pământului e proprietarul său”. Astfel, au fost privatizate 460 mii de hectare de teren agricol din cele 700 mii, iar 300 mii ha au fost date în arendă. Pentru cumpărare, trebuie achitată plata pe 10 ani pentru arendă, inclusiv în rate. Cine poate achita în 5 ani, plăteşte 70% din costul total, cine achită într-un an – doar 50 la sută din cost.

* Între anul 2004 şi 2010, economia georgiană a crescut, anual, cu 9-12%, iar salariul  mediu a săltat de la 30 de dolari în 2005, la 240 în 2010.

* Lichidarea corupţiei a început, de fapt, de la un sondaj efectuat în şcoli, unde, în anii 2000, un număr de 75% dintre băieţi doreau să devină vameşi sau poliţişti, iar 50 la sută dintre fete tânjeau să devină soţiile acestora. Asta pentru că statul fusese condus de hoţi, poliţişti corupţi şi de funcţionari-ciocoi. 

 * În vara anului 2005, într-o singură zi, au fost concediaţi 14 000 de poliţişti şi vameşi, poliţia fiind, practic, lichidată. Au fost angajaţi, în schimb - în urma unor teste elaborate cu parteneri vestici - poliţişti tineri şi nepătaţi, astfel că, în trei luni, aproape toate maşinile controlate pe străzi au fost în regulă. Ca urmare, tinerii poliţişti au primit salarii majorate substanţial, de la 30 de dolari la 400 de dolari pe lună. Plus uniforme noi şi maşini Volkswagen Passat. Toate dotate cu cameră video, care înregistrează discuţiile echipajului şi locul accidentului/incidentului, oamenii fiind interogaţi numai în vizorul camerei video. Ieşirea pe traseu cu maşini defecte duce la concedierea echipajului, precum şi a celui care a autorizat ieşirea maşinii în trafic. Acum poliţiştii sunt binevoitori, nu încasează mită; ei se limitează, cel mai frecvent, la avertismente, orale sau în scris. Ca atare, încrederea cetăţenilor în poliţie a ajuns la un procent şocant: 82% , mai mare decât în biserică! Şi încă un amănunt: dacă înainte de 2004 se furau cam 50 de automobile pe zi, acum se fură cel mult două maşini într-un an şi nimeni nu îşi mai încuie maşina. Iar furtul unui telefon mobil se pedepseşte cu 7 ani de închisoare.

 

Cea mai surprinzătoare reformă/privatizare pare a fi cea din invăţământ şi sănătate.

Sistemul de învăţământ se bazează pe modelul vouncherelor, lansat de economistul american M.Friedman, care constă în acordarea fiecărui elev a unui cupon răscumpărabil doar pentru servicii educaţionale.

În sistemul de sănătate, se practică acelaşi model, cu menţiunea că persoanele cu venituri reduse primesc, gratuit, vounchere, prin care ei îşi pot achiziţiona poliţe de asigurare din sistemul sanitar privat. Concret, instituţiile medicale de stat au fost înlocuite cu clinici particulare, iar cumpărarea spitalelor de către investitori privaţi îi obligă pe aceştia la prestări de servicii similare cu cele de stat. Acest lucru a făcut posibilă o calitate sporită a serviciilor medicale, iar preţurile au scăzut datorită competiţiei generată de libera intrare pe piaţa liberă.

Întrebarea pe care ne-o punem, noi, românii, e firească: poate aplica România „modelul georgian”? Noi credem că da, deoarece reformele lui Saakaşvili se bazează pe reglaje instituţionale minore dar vitale. Derulate concomitent şi ferm, ele ar putea permite forţelor pieţei libere să preia, treptat, atribuţiile statului.Ceva paşi s-au făcut în această direcţie, dar statul şi puterea politică se tem că, prin abordarea modelului georgian, mulţi dintre ei riscă să-şi piardă privilegiile şi pârghiile de îmbogăţire. Asta-i marea problemă la noi: ne lipsesc modelele umane – de conducători mai ales, cele conduse de bun simţ, morale şi, nu în ultimul rând, educaţionale...

Ioan POPESCU

Primul parc de distracţii din România, la câţiva kilometri de Ploieşti

Written by Administrator  |  Created on Friday, 11 March 2011 09:05  |  Category: Economic

montagne_russePrimul mare parc de distracţii de tip Disneyland din România se va construi la ieşirea din Bucureşti spre Ploieşti, în apropierea centurii ocolitoare a Capitalei. Conform reporterilor Gândul, investiţia se va ridica la valoarea de 140 de milioane de euro, construcţia sa urmând să dureze aproximativ trei ani.

Bucharest World of Adventures Park va avea două montagnes russe, un turn de unde vizitatorii vor putea experimenta săriturile bungee jumping, un planetarium şi un studio de simulare spaţială.

De asemenea, în cadrul Bucharest World of Adventures se va construi un parc acvatic, o sală multifuncţională de spectacole, un hotel, o zonă de shopping precum şi multe alte facilităţi pentru petrecerea timpului liber, după modelul altor parcuri de distracţie din lume.

Gandul.info arată machetele viitorului parc prezentate de către dezvoltatorul imobiliar Impact Developer&Contractor, cu prilejul forumului arab-român care a avut loc zilele trecute la Bucureşti.

În ceea ce privelte finanţarea proiectului, dezvoltatorul, care a achiziţionat deja terenul, se va orienta spre investitori străini, reprezentanţii acestuia spunând că nu există, în momentul de faţă, investitori români care să fie capabili să susţină un proiect la un asemenea nivel investiţional.

Sursa: gandul.info

O nouă ofertă de refinanţare credite de la Millennium Bank

Written by Administrator  |  Created on Wednesday, 09 March 2011 17:39  |  Category: Economic

euroPersoanele fizice care deţin credite ipotecare pot beneficia acum de ofertă complexă de refinanţare a Millennium Bank, care include opţiunea de a contracta un credit ipotecar sau un credit de nevoi personale cu ipotecă.

„Millennium Bank se adresează unui segment de piaţă cu potenţial semnificativ, pentru că, în prezent, cei care au credite ipotecare îşi reevaluează costurile şi cei mai mulţi dintre ei decid că este mai eficient să-şi refinanţeze datoriile. Aproximativ 50% din aplicaţiile de credite ipotecare pe care le-am înregistrat în ultimul trimestru din 2010 au fost de credite pentru refinanţare”, a declarat Eliza Erhan, Director Dezvoltare Produse Retail la Millennium Bank.

Banca oferă două tipuri de produse, create pentru a răspunde nevoilor specifice ale clienţilor. Prima opţiune pentru refinanţare este Creditul Ipotecar, ce se adresează clienţilor care doresc să-şi refinanţeze creditul actual pentru a-şi reduce cheltuielile lunare cu rata. Împrumutul poate fi acordat pe 30 de ani şi finanţează până la 90% din valoarea garanţiei. Dobânda este variabilă si calculată în funcţie de Euribor/Robor la trei luni plus o marjă începând de la 5%.

A doua opţiune este Creditul Millennium Bank de Nevoi Personale cu Ipotecă pentru Refinanţare, un produs recent introdus în oferta băncii. Împrumutul oferă clienţilor posibilitatea de a beneficia atât de o rată mai mică  - prin refinanţarea unui credit ipotecar contractat anterior – cât şi de o sumă de bani suplimentară pentru refinanţarea altor obligaţii financiare sau pentru alte nevoi personale, fără a fi necesară justificarea acestora. Dobânda variabilă a creditului este formată din Euribor/Robor la trei luni plus o marjă începând de la 5,5%. Creditul de Nevoi Personale cu Ipotecă pentru Refinanţare poate fi acordat pe 30 de ani şi finanţează până la 75% din valoarea ipotecii.

Ambele opţiuni de refinanţare beneficiază de comision de analiză zero până la finalul lunii iunie 2011. Valorile marjelor aplicate celor două tipuri de credite depind de valoarea avansului şi de opţiunea clienţilor de a-şi transfera veniturile la bancă. Clienţii beneficiază de asigurare de viaţă gratuită şi de zero comision de administrare.