Economic

Economic

montagne_russePrimul mare parc de distracţii de tip Disneyland din România se va construi la ieşirea din Bucureşti spre Ploieşti, în apropierea centurii ocolitoare a Capitalei. Conform reporterilor Gândul, investiţia se va ridica la valoarea de 140 de milioane de euro, construcţia sa urmând să dureze aproximativ trei ani.

Bucharest World of Adventures Park va avea două montagnes russe, un turn de unde vizitatorii vor putea experimenta săriturile bungee jumping, un planetarium şi un studio de simulare spaţială.

De asemenea, în cadrul Bucharest World of Adventures se va construi un parc acvatic, o sală multifuncţională de spectacole, un hotel, o zonă de shopping precum şi multe alte facilităţi pentru petrecerea timpului liber, după modelul altor parcuri de distracţie din lume.

Gandul.info arată machetele viitorului parc prezentate de către dezvoltatorul imobiliar Impact Developer&Contractor, cu prilejul forumului arab-român care a avut loc zilele trecute la Bucureşti.

În ceea ce privelte finanţarea proiectului, dezvoltatorul, care a achiziţionat deja terenul, se va orienta spre investitori străini, reprezentanţii acestuia spunând că nu există, în momentul de faţă, investitori români care să fie capabili să susţină un proiect la un asemenea nivel investiţional.

Sursa: gandul.info

Economic

euroPersoanele fizice care deţin credite ipotecare pot beneficia acum de ofertă complexă de refinanţare a Millennium Bank, care include opţiunea de a contracta un credit ipotecar sau un credit de nevoi personale cu ipotecă.

„Millennium Bank se adresează unui segment de piaţă cu potenţial semnificativ, pentru că, în prezent, cei care au credite ipotecare îşi reevaluează costurile şi cei mai mulţi dintre ei decid că este mai eficient să-şi refinanţeze datoriile. Aproximativ 50% din aplicaţiile de credite ipotecare pe care le-am înregistrat în ultimul trimestru din 2010 au fost de credite pentru refinanţare”, a declarat Eliza Erhan, Director Dezvoltare Produse Retail la Millennium Bank.

Banca oferă două tipuri de produse, create pentru a răspunde nevoilor specifice ale clienţilor. Prima opţiune pentru refinanţare este Creditul Ipotecar, ce se adresează clienţilor care doresc să-şi refinanţeze creditul actual pentru a-şi reduce cheltuielile lunare cu rata. Împrumutul poate fi acordat pe 30 de ani şi finanţează până la 90% din valoarea garanţiei. Dobânda este variabilă si calculată în funcţie de Euribor/Robor la trei luni plus o marjă începând de la 5%.

A doua opţiune este Creditul Millennium Bank de Nevoi Personale cu Ipotecă pentru Refinanţare, un produs recent introdus în oferta băncii. Împrumutul oferă clienţilor posibilitatea de a beneficia atât de o rată mai mică  - prin refinanţarea unui credit ipotecar contractat anterior – cât şi de o sumă de bani suplimentară pentru refinanţarea altor obligaţii financiare sau pentru alte nevoi personale, fără a fi necesară justificarea acestora. Dobânda variabilă a creditului este formată din Euribor/Robor la trei luni plus o marjă începând de la 5,5%. Creditul de Nevoi Personale cu Ipotecă pentru Refinanţare poate fi acordat pe 30 de ani şi finanţează până la 75% din valoarea ipotecii.

Ambele opţiuni de refinanţare beneficiază de comision de analiză zero până la finalul lunii iunie 2011. Valorile marjelor aplicate celor două tipuri de credite depind de valoarea avansului şi de opţiunea clienţilor de a-şi transfera veniturile la bancă. Clienţii beneficiază de asigurare de viaţă gratuită şi de zero comision de administrare.

Economic

Reprezentanţii companiei estimează pentru 2010 vânzări de circa 285.000 de metri cubi de produse de zidărie tip bca Ytong.



Xella Group a lansat, în data de 14 aprilie 2010, la Păuleşti, prima unitate de producţie Ytong din România. Cu o investiţie de aproximativ 32 milioane euro în tehnologie la cele mai înalte standarde de calitate, fabrica este considerată a fi cea mai modernă din Europa de Est. Reprezentanţii Xella Ro estimează că până la sfârşitul anului vor înregistra vânzări de circa 285.000 metri cubi de YTONG (brand premium de bca), însemnând cote de piaţă estimative de 13% pe piaţa de bca şi de 7% pe piaţa de zidărie.

“Betonul celular autoclavizat Ytong oferă siguranţa unui brand puternic şi credibilitatea unei companii internaţionale. Dorim să reuşim împreună cu clienţii noştri şi să creştem împreună cu ei. Experienţa ne-a învăţat că domeniul materialelor de construcţii este un business local. De aceea, ne bazăm cel mai mult pe relaţiile de calitate cu partenerii şi clienţii noştri”, a declarat Jan Buck-Emden, CEO Xella Group.

“În ciuda evidentei crize economice, care a afectat în mod special sectorul construcţiilor, am hotărât să ne respectăm întocmai planurile de investiţii în România. Astfel, în anul 2009, Xella şi-a continuat investiţia şi a reuşit ca, în decurs de exact un an de zile, să finalizeze cea mai modernă fabrică de producţie a betonului celular autoclavizat Ytong“, a declarat Marius Dragne, Marketing Manager Xella Baustoffe South-East Europe (Bg-Hu-Ro).
Inaugurarea fabricii Xella din România, rezultat al unei investiţii de 32 milioane euro, reprezintă cel mai important eveniment din activitatea Grupului în România din acest an. Construcţia unităţii de producţie a fost realizată într-un timp record de 12 luni de zile. Prin lansarea noii unităţi de producţie de la Păuleşti, Xella îşi afirmă încă o dată intenţia de a investi pe termen lung în România şi de a susţine economia românească cu produse de cea mai înaltă calitate şi noi locuri de muncă. Xella crede cu tărie în potenţialul de dezvoltare al ţărilor din Europa Centrală şi de Est, între care România ocupă un loc strategic.

“Începând cu luna martie, am livrat deja primele blocuri de zidărie YTONG produse la Păuleşti. Reacţia din piaţă a fost excelentă, înregistrând o cerere mai ridicată decât de obicei. Acest lucru ne dă speranţe şi ne dorim ca în 2010 să putem creşte constant, de la lună la lună, urmând ca în 2011, dacă piaţa ne permite, să funcţionăm la capacitate maximă”, a completat Marius Dragne. “Ne bazăm pe calitatea produsului YTONG şi a serviciilor echipei comerciale şi tehnice. YTONG este în acest moment singurul produs premium de zidărie tip bca existent pe piaţa românească, oferind o gamă variată de produse de calitate superioară, alături de servicii adiţionale perfect adaptate fiecărui proiect în parte”.

În paralel cu producţia locală, pentru eficientizarea logistică şi a costurilor finale, produsele Ytong din Ungaria şi Bulgaria vor continua să fie prezente pe piaţa din România şi vor susţine acele zone ale ţării unde costurile de distribuţie pentru blocurile de zidărie produse la Păuleşti vor depăşi un anumit prag.
Ca urmare a demarării producţiei interne, Xella şi-a dublat în anul 2010 echipa de vânzări. Pe lângă cei 14 reprezentanţi de vânzări din toată ţara şi cei peste 80 de distribuitori parteneri, Xella ia în considerare sporirea prezenţei în reţelele de retail tip “Do It Yourself”, pentru a se apropia mai mult de clienţi şi de beneficiarii finali.

“În 2010 ne concentrăm preponderent pe segmentul rezidenţial privat, indiferent că este vorba despre construcţii noi sau despre renovări. Marile proiecte comerciale şi industriale încă întârzie să apară. Sperăm că din 2011 să primim semne mai consistente din această direcţie”, a explicat Marius Dragne.

Joomla SEF URLs by Artio