PayPointPayPoint, principalul operator de plăţi în numerar şi online din Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord, raportează pentru România rezultate pozitive pentru anul financiar 2012-2013. Astfel, compania a înregistrat în decursul acestui an un volum de peste 25 de milioane tranzacţii plăţi facturi, în creştere cu 35% comparativ cu anul precedent.

Rezultatele pozitive raportate sunt susţinute de extinderea portofoliului de servicii puse la dispoziţie consumatorilor, de creşterea numărului de furnizori parteneri şi, totodată, de optimizarea reţelei magazinelor ce poartă însemnele PayPoint. În decursul celei de-a doua jumătăţi a anului financiar, compania a semnat contracte cu opt noi furnizori, intrând pe segmente noi de afacere şi consolidându-şi totodată poziţia pe cele existente. Drept urmare, PayPoint colaborează în prezent cu aproape toţi furnizorii mari de pe piaţă, portofoliul acoperind o gamă largă de produse şi servicii disponibile în magazine de proximitate din toată ţara. Din această perspectivă, la finalul anului fiscal 2012-2013, la nivel naţional existau peste 7.300 puncte de plată PayPoint, în creştere cu 9% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.

Datele sunt extrase din comunicatul oficial de anunţare a rezultatelor financiare ale PayPoint plc. pentru anul financiar 2012-2013, încheiat la data de 31 martie 2013.

Joomla SEF URLs by Artio