KMG International, prin subsidiara Rompetrol Bulgaria, a donat 10.000 de litri de combustibil pentru susținerea autoritățlor bulgare în lupta împotriva pandemiei de COVID-19, potrivit unui comunicat de presă al companiei.

 

Donația este coordonată de Uniunea Națională a Municipiilor din Bulgaria, iar carburanții vor ajunge în peste 20 de localități din toată țara, printre care Varna, Burgas, Plovdiv, Ruse sau Stara Zagora.

„Grupul KMG International este implicat și sprijină autoritățile pentru a minimiza efectele pandemiei în toate țările afectate, unde este prezent brandul Rompetrol. Acum, când distanța socială a devenit o obligativitate, trebuie să rămânem împreună în solidaritate și să susținem toate eforturile publice, pentru a depăși situația generată de COVID-19”, a declarat Ivaylo Trendafilov, Directorul General al Rompetrol Bulgaria.

Stațiile de carburanți Rompetrol din Bulgaria continuă să funcționeze în conformitate cu măsurile de siguranță sporite la nivel național. În contextul evoluției rapide a răspândirii cu noul coronavirus, prioritatea principală a companiei este asigurarea protecției și siguranței angajaților și a familiilor acestora, precum și sprijinul necodiționat și măsuri preventive aplicate pentru toți asociații și clienții care utilizează produsele și serviciile Rompetrol.

Acțiunile deja implementate sunt corelate cu deciziile luate de autorități, iar Rompetrol Bulgaria respectă toate recomandările aflate în vigoare și va respecta toate măsurile care vor fi anunțate în ceea ce privește evoluția situației.

În stațiile Rompetrol a fost implementat un program strict: în fiecare oră, se igienizează / dezinfectează suprafețele de contact: mânerele tuturor ușilor, mesele din zona gastro / terasă, tejgheaua de la casele de marcat, mesele pentru prepararea cafelei, părțile exterioare ale ferestrelor gastro, tastaturi, butoanele de spălare auto și sistem de vid, ale aparatelor de presiune / apă, cele presetate de la pompe, butoanele de citire a cardului pompei (orts), alte echipamente cu care clientul / angajatul intră în contact direct. Pardoseala stației este curățată / spălată de cel puțin patru ori pe zi (24 de ore).

Produsele gastronomice sunt servite în ambalaje de unică folosință, iar același lucru se aplică și pentru paharele de cafea.

Rompetrol recomandă păstrarea unei distanțe adecvate între clienți, de cel puțin un metru și jumătate.

Joomla SEF URLs by Artio