Articolul de presă publicat de Agenţia Germană de Presă şi preluat de postul public de televiziune ZDF cu privire la aniversarea Centenarului Marii Unirii, care nu reflectă adevărul istoric, respectiv manifestarea de voinţă a Transilvaniei de unire cu România, a fost schimbat pe site-ul oficial al televiziunii ZDF.

Inițial, articolul vorbea despre ”anexarea Transilvaniei”, dar acum în acesta se face referire la ”aderarea Transilvaniei”, anunță stiripesurse.ro.

Reacția vine după ce Ministerul de Externe și ambasadorul României în Germania, Emil Hurezeanu, au cerut corectarea informațiilor (VEZI DETALII).

Joomla SEF URLs by Artio