Mai mulți cetățeni din Gornet, sat din Prahova aflat în carantină, de miercuri seară, reclamă probleme apărute la serviciu din cauza măsurii instituite în localitatea lor.

 

Reclamații în acest sens au fost transmise și Prefecturii Prahova.

"În urma instituirii măsurii de carantină zonală, pe o perioadă de 14 zile, în satul Gornet -comuna Gornet, numeroși cetățeni, ce au domiciliul în comuna Gornet se adresează Instituției Prefectului, sesizând faptul că întâmpină dificultăți la locul de muncă.

Fac un apel către toți angajatorii să înţeleagă și să trateze cu responsabilitate situația acestor salariați. Persoanele respective nu sunt bolnave și au dreptul să își desfășoare activitatea pe toată perioada carantinei zonale", a transmis prefectul de Prahova, Cristian Ionescu.

Acesta le-a pus în vedere angajatorilor că, potrivit prevederilor art. 3 din Ordinul Șefului Departamentului pentru Situații de Urgență nr. 4659202 din 22 iulie 2020, publicat în Monitorul Oficial nr. 648/2020, ”toate persoanele…. vor prezenta autorităților legitimație de serviciu valabilă, adeverință de salariat eliberată de angajator sau alt document care să ateste activitatea profesională”.

"Pentru a veni în sprijinul acestor prahoveni, le solicit angajatorilor să emită documentele doveditoare necesare. Măsura carantinării nu este egală cu închiderea unei localități, ci vine în sprijinul cetățenilor care nu sunt infectați și asigură o mai bună gestionare a combateri răspândirii bolilor. Este momentul să dăm dovadă de spirit civic, de responsabilitate, mărinimie și ajutor reciproc", a mai transmis prefectul de Prahova.

Joomla SEF URLs by Artio