Societatea HIDRO PRAHOVA SA derulează, la Blejoi, un amplu și riguros program de igienizare și modernizare a rețelelor de furnizare a apei, după preluarea sistemului de la fostul operator, în iulie 2019.

 

Reprezentanții societății au menționat că, în cadrul acestor proceduri, ce au vizat în special măsuri de protecție a sănătății populației, societatea a inclus și ample operațiuni de curățare și igienizare a captărilor de apă potabilă, care au fost aduse astfel la cele mai noi standarde .

"În acest context, precizăm că disfuncționalitățile în ceea ce privește ritmicitatea livrării apei către o parte a abonaților noștri sunt determinate atât de seceta excesivă din luna iulie, care a dus la o creștere cu 200 % a consumului, cât și de faptul că fostul operator a neglijat să realizeze cel puțin 4 foraje noi destinate comunei Blejoi, absolut necesare pentru nivelul de consum existent în prezent.

Societatea HIDRO PRAHOVA SA dă asigurări locuitorilor comunei Blejoi că face toate eforturile pentru a rezolva aceste probleme în cel mai scurt timp, astfel încât, pe termen lung, să putem furniza servicii de calitate. Ne cerem scuze pentru problemele cauzate locuitorilor comunei Blejoi ca urmare a funcționării deficitare a serviciului de furnizare a apei potabile și vă reamintim că puteți apela oricând Dispeceratul HIDRO PRAHOVA SA la numerele de telefon 0724-299.614 sau 0244-700.840, pentru a sesiza orice problemă întâmpinați în legătură cu serviciul nostru", se arată în comunicatul companiei.

Joomla SEF URLs by Artio