Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: Actual

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a anunțat, joi, firma desemnată câștigătoare în urma procedurii pentru atribuirea contractului „Completare / Revizuire Studiu de Fezabilitate, elaborare Proiect Tehnic, pentru “Autostrada București – Brașov, tronson Ploiești – Brașov”.

 

“Ofertantul desemnat câștigător este SC CONSITRANS S.R.L., valoarea contractului fiind de 46.554.284,02 Lei fără TVA.

Durata de realizare a serviciilor de proiectare este:

- 30 de luni pentru Revizuirea/Completarea Studiului de Fezabilitate;

- 6 luni pentru realizarea Proiectului pentru Autorizarea Executării Lucrărilor de Construire (PAC);

- 6 luni pentru Elaborarea Proiectului Tehnic de Execuție (PTE).

Semnarea contractului se va realiza în perioada imediat următoare.

Studiul de Fezabilitate va cuprinde o analiză multicriterială a variantelor de traseu, un studiu de trafic pentru o perioadă de perspectivă de 30 de ani și investigații de teren (geotehnice, hidrologice, topografice, arheologice etc).

Contractul va cuprinde și o evaluare a impactului asupra mediului, o analiză cost-beneficiu și realizarea unui model financiar al proiectului”, se arată în comunicatul transmis de CNAIR joi.

Cu o zi în urmă, ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a anunțat închierea licitației pentru atribuirea acestui contract (VEZI DETALII).

Firma desemnată câștigătoare a fost înființată în 1991 și, pe site-ul acesteia, pentru ultimii trei ani este indicată o cifră de afaceri de aproape 15,5 milioane de euro. Tot acolo sunt menționate mai multe proiecte la care a lucrat de-a lungul vremii, inclusiv consultanța acordată la realizarea tronsonului București – Ploiești al A3, dar și pentru autostrada Sibiu – Orăștie. În acest din urmă caz, însă, antreprenorului i s-a impus de către CNADNR SA să refacă 200 - 300 m ai corpului de autostradă unde au apărut degradări prin demolarea acestuia şi refacerea corespunzătoare, în conformitate cu proiectul tehnic aprobat. “Firma de consultanţă CONSITRANS ar fi trebuit să atragă atenţia constructorului Impregilo asupra terenului de fundaţie prin fazele determinante, prin studiile geotehnice analizate şi să nu permită aşternerea saltelei de piatră pe care a emis RNC (Raport de Neconformitate - n. r.)", se arătă într-un document al Direcţiei Calitate a CNADNR, citat de bursa.ro într-un material din 2015.

Back To Top