Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Proiect Erasmus+ Pour un collège inclusif Scoala Grigore Moisil Ploiesti
Categorie: Știri locale

 

• În perioada septembrie 2022 – august 2024, Școala Gimnazială „Grigore Moisil” din Ploiești a implementat parteneriatul de cooperare Erasmus+ „Pour un collège inclusif”.
• În săptămâna 25 mai-1 iunie, s-a desfășurat mobilitatea din România, o perioadă cu numeroase întâlniri și sesiuni de studiu didactic.

În perioada septembrie 2022 – august 2024, Școala Gimnazială „Grigore Moisil” din Ploiești a implementat parteneriatul de cooperare Erasmus+, parteneriat finanțat de Comisia Europeană, prin intermediul Agenției Naționale Erasmus Franța – „Pour un collège inclusif”, având numărul de referință FR01-KA220-SCH-000085014, coordonatoarea echipei române fiind profesoara Cristina Stan.

Parteneriatul de cooperare a implicat școli din Franța, Polonia, Grecia, Suedia, Portugalia și România. Școala coordonatoare a proiectului este Collège de l’Alaric din Capendu, care, alături de Institutul Medico-Educativ Capendu – unitate de educare și de formare a elevilor în situație de handicap din Franța, având ca scop incluziunea elevilor în diversitatea lor și îmbunătățirea nivelului lor de competențe - și-a propus să dezvolte practicile incluzive ale cadrelor didactice, prin observarea activităților diferențiate din școlile partenere și schimbul de bune practici dintre acestea, prin împărtășirea cunoștințelor în științe cognitive pentru a îmbunătăți practicile de predare și formarea abilităților metacognitive ale elevilor, precum și memoria și atenția.

CITEȘTE ȘI: 35 DE MICROBUZE ELECTRICE, PENTRU ELEVI, VOR AJUNGE ÎN PRAHOVA PÂNĂ LA ÎNCEPUTUL ANULUI ȘCOLAR. LISTA LOCALITĂȚILOR INCLUSE ÎN PROIECT

Obiectivele proiectului sunt: formarea cadrelor didactice prin schimbul de bune practici, îmbunătățirea abilităților participanților având ca rezultat îmbunătățirea calității predării, a activităților desfășurate cu elevii, punerea în aplicare a practicilor inovatoare și transdisciplinare pentru a iniția o dinamică generală a instituției, prin întărirea spiritul de inițiativă și întreprindere, formarea elevilor și profesorilor care nu participă la proiect cu sprijinul directorilor de școală. Scopul este să-i ajute pe elevi să fie actori ai propriei învățări (metacogniție) şi ai progresului lor.

Săptămâna 25 mai-1 iunie s-a desfășurat mobilitatea din România.

Prima zi a mobilității Erasmus+: Pour un collège inclusif, la Școala Gimnazială „Grigore Moisil” Ploiești

Oaspeții au fost întâmpinați tradițional și au fost invitați să vziiteze școala noastră și să vadă facilitățile pentru elevi. Un spectacol deosebit a încântat publicul, incluzând momente de cor, dans popular și modern, precum și interpretarea unei melodii populare românești.
„Am împărtășit practici educaționale și am discutat despre metodele noastre de predare, oferindu-le oaspeților noștri o perspectivă asupra modului în care se desfășoară procesul educațional în România. De asemenea, a fost prezentat sistemul de învățământ românesc, oferindu-le oaspeților o imagine detaliată asupra sistemului nostru educațional, incluzând învățământul special și modul în care sunt formați profesorii noștri”, a declarat Lavinia Țigănilă, profesor la Școala Gimnazială „Grigore Moisil” Ploiești.

A doua zi a mobilității Erasmus+: Pour un collège inclusif

În cea de-a doua zi a proiectului, cadrele didactice au avut ocazia să exploreze noi orizonturi și să cunoască inițiative remarcabile în domeniul educației și al terapiei. Ziua a fost marcată de vizite inspiraționale și întâlniri cu profesioniști dedicați.
În prima parte a zilei, a fost vizitată școala care funcționează pe lângă Spitalul de Psihiatrie Voila, dedicată copiilor internați aici. „Am fost plăcut impresionați de condițiile excelente ale școlii, care a fost recent renovată. Sălile de clasă sunt curate, luminoase și echipate corespunzător pentru a oferi un mediu educațional optim”, a precizat Lavinia Țigănilă, profesor la Școala Gimnazială „Grigore Moisil” Ploiești.
„După vizita la școală, ne-am îndreptat către Muzeul Iulia Hasdeu din Câmpina, un loc plin de istorie și cultură. Muzeul, situat într-un castel construit de Bogdan Petriceicu Hasdeu în memoria fiicei sale, Iulia, este un simbol al dragostei paterne și al geniului. Am avut ocazia să explorăm camerele decorate cu obiecte personale și manuscrise ale Iuliei, să aflăm despre viața și realizările ei excepționale, și să ne bucurăm de atmosfera misterioasă și plină de farmec a acestui loc unic”, ne-a mai spus cadrul didactic.

A treia zi: Vizită la Palatul Parlamentului

Ziua următoare a proiectului a început cu o vizită impresionantă la Palatul Parlamentului, una dintre cele mai mari clădiri administrative din lume. Oaspeții au fost fascinați de arhitectura grandioasă și de istoria acestui simbol al României, au explorat săli imense decorate cu marmură, candelabre impresionante și covoare luxoase, descoperind povestea fascinantă din spatele construcției. A urmat o plimbare relaxantă prin Parcul Herăstrău, unul dintre cele mai mari și frumoase parcuri din București.

A patra zi: Intercunoaștere și întărire a colaborării în echipă

În această zi, echipa didactică și oaspeții s-au concentrate pe aspectele educaționale și de dezvoltare personală, vizitând o instituție importantă și participând la o sesiune de formare interactivă și plină de învățăminte. Este vorba despre Centrul Școlar de Educație Incluzivă Nr. 2 Ploiești. În a doua parte a zilei, a urmat o sesiune de formare susținută de prof. Alina Nica, intitulată „Le jeu - un outil pour développer les compétences sociales et émotionnelles des élèves”. În cadrul acestei sesiuni, partenerii au fost implicați activ în diverse jocuri de intercunoaștere și de întărire a colaborării în echipă. Aceste activități au fost menite să ajute cadrele didactice să recunoască și să gestioneze mai bine diferențele dintre adulți și copii, promovând astfel o mai bună înțelegere și comunicare.

Conferința finală a proiectului Erasmus+: Pour un collège inclusif

Proiectul Erasmus+ „Pour un collège inclusive” s-a încheiat cu o conferință remarcabilă dedicată formării și profesionalizării actorilor din educație. Evenimentul a fost un succes datorită invitaților de prestigiu și discuțiilor inspirante care au avut loc.
În cadrul „Conférence Formation et professionnalisation des acteurs de l’éducation”, alături de echipa didactică de la Școala Gimnazială „Grigore Moisil” Ploiești s-au aflat mai mulți specialiști în educație.
Dr. Mirela Alexandru, Coordonator național eTwinning România, a oferit o prezentare detaliată despre oportunitățile oferite de platforma eTwinning și despre importanța acesteia în promovarea cooperării școlare și dezvoltării profesionale a profesorilor.
Maître de conférences dr. Steluța Coculescu, de la Universitatea Petrol-Gaze din Ploiești și directoare a Alianței Franceze din Ploiești, a împărtășit colectivului educațional perspective valoroase despre formarea și profesionalizarea actorilor din educație, subliniind importanța schimburilor culturale și educative internaționale.
Evenimentul a fost o ocazie extraordinară de a reflecta asupra progreselor realizate în cadrul proiectului și de a discuta despre importanța continuării eforturilor pentru crearea unui sistem educațional mai incluziv și eficient.

Galerie foto

intampinare oaspeti

activitati cu elevii 1

activitati cu elevii 2

activitati cu elevii 3

activitati cu elevii 4

proiect Erasmus Sc Grigore Moisil 1

studiu cadre didactice

studiu Erasmus

proiect Erasmus Sc Grigore Moisil 2

CITEȘTE ȘI: CIRCULAȚIA PE TRANSALPINA SE REDESCHIDE SÂMBĂTĂ, PE 1 IUNIE, DAR CU RESTRICȚII ȘI PROGRAM

Back To Top