Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: Știri locale

Niko Iliescu, creator de conținut și coordonator PR, va susține joi, 28 noiembrie, un atelier de „Branding personal de succes în era digitală” la ZBOR Hub Ploiești, spațiu de tineret susținut de BCR România și deschis pe strada Nicolae Simache (nr. 4).

 

Într-o eră a informației rapide, în care „tot ceea ce postezi pe social media devine parte din CV-ul tău digital”, iar „ce alegi să postezi pe social media chiar spune o întreagă poveste despre tine”, tinerii prahoveni vor avea ocazia să învețe importanța deciziilor luate în mediul online, la ZBOR Hub Ploiești (foto jos).

„Fiecare selfie, fiecare story, fiecare comentariu e o piesă din puzzle-ul brandingului tău personal – toate spun ceva despre tine!”, transmit organizatorii evenimentului, subliniind totodată importanța comunicării pe rețelele de socializare, inclusiv prin prisma viitorilor angajatori și colaboratori ai unui individ.

WhatsApp_Image_2024-11-26_at_17.55.09.jpeg

Astfel, bazându-se pe faptul că percepția publică asupra unei persoane și impresia de expertiză sunt puternic influențate de brandingul personal din social media, Niko Iliescu, promotor al inițiativei ZBOR România, lansează următoarea provocare dedicată tinerilor:

„În loc să postezi la întâmplare, gândește-te cum contribuie fiecare post la brandul tău personal.

Oare postările tale te reprezintă? Te ajută să ajungi unde îți dorești?

Workshop-ul va avea loc la hubul de tineret ZBOR din Ploiești, joi, 28 noiembrie 2024, de la ora 17:30. Înscrierea se face în mod gratuit, completând formularul disponibil AICI.

WhatsApp_Image_2024-11-26_at_17.55.07_2.jpeg

Nicoleta Iliescu, o tânără cu experiență vastă în domeniul relațiilor publice și al voluntariatului

Nicoleta Iliescu (foto) are 22 de ani și este absolventă a Facultății de Litere și Științe, Universitatea Petrol-Gaze din Ploiești, specializarea Română - Engleză, iar, în prezent, urmează programul de master Concepte și Strategii de Comunicare Interculturală al aceleiași facultăți. Are experiență în domeniul voluntariatului de mai bine de 6 ani, de când a început studiile universitare.

WhatsApp_Image_2024-11-26_at_17.55.08_1.jpeg

Niko s-a remarcat drept voluntar activ în cadrul mai multor ONG-uri din România, fiind Coordonator PR și Comunicare al Fundației Județene pentru Tineret Prahova, al Asociației EUROSPIRIT și al programului Ploiești #LetsPLAY - Capitala Tineretului din România 2024, dar și PR al ONG-ului „Artă de patru dimineața” - proiect de susținere a tinerilor scriitori aflați la început de drum. A fost Coordonator al Echipelor de Copywriting și Blog - Uniunea Națională a Studenților din România și Copywriter al Ligii Studenților din Centrul Universitar Ploiești.

WhatsApp_Image_2024-11-26_at_17.55.09_1.jpeg

Este student senator în Senatul Universității Petrol-Gaze din Ploiești, student reprezentant în Consiliul de Administrație al CCS Ploiești și membru în Societatea Antreprenorială Studențească. Totodată, este creator de conținut pe Instagram și a absolvit cursuri acreditate ANC de antreprenoriat, competențe digitale și de siguranță cibernetică, asistent relații publice și lucrător de tineret.

WhatsApp_Image_2024-11-26_at_17.55.08.jpeg

Ea facilitează ateliere pentru tineri pe teme precum „Branding personal de succes în era digitală” și „Instrumente digitale în brandingul personal” și a susținut workshopuri în cadrul Casei de Cultură I.L. Caragiale a Municipiului Ploiești, la Summitul Tinerilor 9 - CHOICES, pentru peste 45 de tineri din toată țara, și la festivalul educațional RobotiKa 2.0, derulat la Universitatea Petrol-Gaze din Ploiești (la invitația echipei de robotică BraveBots), urmând ca pe 28 noiembrie să vină cu atelierul și la ZBOR Hub Ploiești.

 WhatsApp_Image_2024-11-26_at_17.55.07.jpeg

Ce este ZBOR România?

Banca Comercială Română a inaugurat deja șapte huburi ZBOR în mai multe orașe din România, cu o investiție ridicată la peste 2 milioane de euro, oferind tinerilor cu vârste cuprinse între 14 și 25 de ani „spații sigure” unde pot socializa, învăța și participa la activități educative și de dezvoltare personală. Proiectul își propune să sprijine tinerii în dobândirea de competențe utile prin ateliere și evenimente ce abordează teme precum educația financiară, antreprenoriatul, sustenabilitatea, competențele digitale și dezvoltarea personală.

463794326_122113956128551115_7013662331298118900_n.jpg

În prezent, există huburi în Ploiești, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Constanța, Baia Mare și Târgu Jiu, acestea fiind implementate în colaborare cu ONG-uri locale, precum Asociația Eurospirit, Fab Lab Iași și Federația Tinerilor din Cluj. În aceste spații, tinerii au acces la sesiuni de mentorat, coaching și activități pentru implicare comunitară, menite să le ofere sprijin în depășirea provocărilor precum accesul redus la oportunități sau lipsa îndrumării profesionale.

 

Citește și: Theodor Irimia, vicepreședinte CNE: „Oamenii votează pe cine văd mai des pe TikTok. Nu mă mai simt reprezentat!”

Back To Top