Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: Economic

Înființată cu mai bine de 25 de ani în urmă, în municipiul Ploiești, compania Coral Impex SRL a devenit lider național incontestabil în domeniul serviciilor de dezinsecție, dezinfecție și deratizare, cu sume importante, de ordinul milioanelor de euro, virate anual la bugetul de stat și la bugetul local al municipiului Ploiești, prin valoarea impozitelor achitate. Având specialiști inclusiv în biologie și chimie, plus o logistică care ar umple de invidie orice firmă de profil din Uniunea Europeană, Coral și-a câștigat, odată cu reputația, și numeroși inamici care doresc să elimine de pe piață societatea înființată, acum un sfert de secol, în municipiul Ploiești.

Care este situația actuală a companiei dezvoltată cu capital sută la sută românesc.

Alexandru Badea, managerul Coral Impex, creionează un tablou sumbru al realităților economice românești: „Din păcate, în țara noastră mediul concurențial este obstructionat de fel si fel de interese, dar mai ales de un cadru legislativ neprietenos mediului de afaceri. Cadrul legislativ neadecvat nu lasa mediul de afaceri sa se dezvolte natural. Sper sa fie mai bine de la anul, pentru toate societatile din Romania, care reprezinta adevaratul izvor de crestere al P.I.B al tarii. După zeci de milioane de euro investiți, după ce am construit o companie de la zero, angajând, în decursul celor 25 de ani de activitate, mii de oameni, am ajuns astăzi să fim puși în situația de a ne lupta cu ostilitatea unor funcționari de stat care aduc grave deservicii statului și, implicit cetățenilor”.

Exemplul Capitalei. Ploieștenii de la Coral vin cu cea mai bună ofertă la licitație, motiv pentru care Primăria București anulează licitația

În luna august 2016, Primăria Municipiului București a organizat licitația privind atribuirea contractului de deratizare, combatere țânțari în Municipiul București. Spre surprinderea celor prezenți la deschiderea ofertelor, CORAL IMPEX a îndeplinit toate condițiile din Caietul de Sarcini având și cea mai bună ofertă. Tristețe mare în Primăria Capitalei!

După o muncă laborioasă, în care nu am scăpat nici cel mai mic detaliu din oferta depusă, am reușit să câștigăm licitația la București, împotriva unor firme importante din România. În ciuda faptului că în campania electorală doamna Gabriela Firea, afirma că prioritatea nr.1 este organizarea licitației de deratizare-combatere țânțari și atribuirea contractului, evaluarea ofertelor s-a prelungit până în februarie 2017, cu toate că potrivit legii termenul era de 25 de zile cu posibilitatea prelungirii cu înca 25 de zile din motive bine întemeiate.În februarie, Primaria Generala s-a hotarat sa anuleze licitația. Am fost șocați de această decizie, desigur, după care m-am gândit că așa e în România. M-am hotărât să luptăm mai departe, știind că decizia municipalității a fost una incorectă”, explică Alexandru Badea.

În urma contestațiilor făcute de societatea Coral Impex la CNSC, instituția a dat dreptate societății ploieștene, care a acuzat de abuz în serviciu comisia de evaluare a licitației și a obligat Primăria București la plata cheltuielilor de judecată. Primăria Generala a făcut plângere împotriva deciziei CNSC, dar și magistrații Curții de Apel București au considerat că membrii comisiei de licitații au făcut abuz în serviciu și i-au pus să plăteasca cheltuieli de judecată societății Coral Impex.

Nu era „în cărți” să câștige. Motiv pentru a fi executat.

Reporter: Domnule Badea, societatea dumneavoastră a avut contract de deratizare-combatere țânțari cu Primăria Generala în urma câștigării licitației. Spuneți-ne care au fost dificultățile pe care le-ați întâmpinat la Primăria București. Cu ce greutăți v-ați confruntat pe perioada derulării contractului, avand în vedere că nu ați fost o societate dorită de Primăria Municipiului București?

Alexandru Badea: Până la noi, Primăria Municipiului București nu a avut o societate performantă pe servicii DDD, cu care să presteze servicii de calitate, mai ales în ceea ce priveste dezinsecția. Nu cunosteau bine metodologia de combatere a vectorilor si nu aveau nici utilaje. Noi insa am venit cu metodologii de lucru stiintifice, cu proceduri clare. Insa ceea ce pot să vă spun este că noi i-am uimit prin numărul mare de mașini cu utilaje de mare capacitate implicate în actiunea de dezinsecție – combatere țânțari.

coral masiniReporter: Câte mașini a cerut primăria București în caietul de sarcini de la licitație?

Alexandru Badea: Doar 12, dar noi ne duceam de regulă cu 30, 35 și chiar peste 40. Au fost impresionați, dar asta nu înseamnă că ne-au agreat mai mult. Din contră, primeam așa-zise critici, în condițiile în care ei nu respectau procedurile de combatere. A fost un contract foarte greu de gestionat, dar am reușit să facem față cu brio. Și actele de decontare a serviciilor erau foarte greu de întocmit.

„La Ploiești am lucrat peste doi ani pe DDD și ecarisaj și nu ne-au dat niciun ban”

Reporter: Dar banii i-ați primit la timp, sau ați întampinat aceleași greutăți ca la Ploiești?

Alexandru Badea: La care perioada vă referiti cu Ploiestiul? Dacă vă referiți la noul contract pe acord cadru, pot spune că suntem mulțumiți. Dacă vă referiți la cel vechi, încheiat în 2010 și prelungit în august 2015, vă pot spune că în doi ani și jumătate de prelungire, am prestat servicii DDD și ecarisaj atât pe domeniul public cât și la școli și nu ne-au dat nici un ban. Ne-au solicitat in repetate randuri sa reziliem contractul chipurile ca nu e valabila prelungirea, si ca nu mai este contractul legal, insa am refuzat de fiecare data.

Reporter: Pe lângă dezinsecție și deratizare, colectați și cadavre și deșeuri animaliere de pe domeniul public?

Alexandru Badea: Normal, păi așa era contractul. Colectam cadavre de pe domeniul public și le duceam la Protan la București, că doar nu era să le lăsăm vara la 38-40 de grade pe străzi. Îmi aduc aminte că în luna august spre sfârșit în 2016, a murit un cal în față la AFI, într-o vineri după-amiază, și a fost abandonat acolo. M-au sunat de la Primărie să ne ducem să-l luam. Temperatura era de aproape 40 de grade. Cu toate că primăria nu ne-a dat nici un ban până la acea dată, am trimis pe domnul doctor veterinar să se ocupe de acest caz (era vinerea după orele de program). Dintr-o pură întâmplare, duminică dimineața era alt cal mort și tot în zonă la AFI. Din nou ne-a dat telefon să-l luăm și noi ne-am conformat.

„La Ploiești le-a fost frică să rezilieze vechiul contract cu Coral, pentru că era abuz în serviciu”

Reporter: De ce ați făcut-o, de ce l-ați luat, dacă știați că nu vă plătesc serviciile?

Alexandru Badea: Domnule, eu v-am dat doar două exemple, însă sunt sute astfel de situații pe care le-am rezolvat. Sute! Revenind la întrebarea dumneavoastră:
din două motive: unul - ar fi fost un focar de infecție și de disconfort pentru cetățeni, deci puteți să îl numiți spirit civic, și doi – ne-am făcut datoria potrivit comenzilor primite, ca să nu existe motive de reziliere, așa cum se puneau anumite presiuni la un moment dat.

Reporter: Dar ei, Primăria Ploiești, spuneau că nu e valabilă prelungirea, că nu este valabil contractul sau ceva de genul acesta.

Alexandru Badea: Păi... ia gânditi-vă, credeți că dumnealor efectuau servicii și rămâneau în relații cu o firmă privată dacă nu era valabil contractul. Dacă nu era valabil, de ce nu l-au reziliat unilateral!? Vă spun eu - de frică, pentru că ar fi căzut sub incidența infracțiunii de abuz în serviciu. Ați văzut documentele de la ANAP și ANRSC? Contractul este perfect valabil, numai că au fost alte interese.

Reporter: Dar primăria susține că nu era valabil.
Alexandru Badea: Dacă nu era valabil de ce nu l-au reziliat unilateral!? Contractul a fost prelungit prin HCL. Ați văzut dumneavoastră undeva că a fost hotărârea Consiliului Local sau actul adițional de prelungire atacate? Nu le-a atacat nimeni pentru ca erau incadrate perfect in cadrul legal. Credeti ca ar fi semnat cineva procesele verbale de receptie a lucrarilor si situatiile de plata daca ar fi fost contractul nelegal?

Reporter: Eu vă spun ce au zis ei, nu ce cred eu.
Alexandru Badea: Dar dumneavoastră ce credeti?

Reporter: Nu contează ce cred eu și nici ce știu eu.
Alexandru Badea: Vă invit la proces să vedeți pledoaria pe care am să o susțin chiar eu. De ce ne-au dat comenzi dacă știau că este nelegal contractul? Vă rog frumos, nu mai vreau să vorbim despre Ploiești. Vreau să discutam de București, că așa ați început.

Reporter: Vă rog
Alexandru Badea: Din punct de vedere al decontării serviciilor prestate, Bucureștiul ne-a ținut pe linia de plutire. Ne-au dat banii la timp. Vreau să vă precizez ceva... o stimez pe doamna director Magdalena Iuga. Este un foarte bun director. Și mai am câteva aprecieri față de câțiva subordonați de-ai domniei sale. Dar nici ei nu ne-au dat toate lucrările ...sunt nemulțumit și supărat că au făcut abuz în servici.

Reporter: Cine?
Alexandru Badea: Cei de la Primăria București care au semnat unilateral modificarea unui articol fără acordul nostru. Au modificat unilateral un articol din contract și asta după ce am câștigat licitația... Nu ne-au vrut. De fapt, cred că de la această licitație ni s-au tras multe nenorociri. Atât înainte cât și după. Cred că s-a dorit să fim sufocați financiar, să fim blocați complet.

„Primăria Ploiești să ne dea banii munciți corect, pentru care am plătit impozite și TVA la zi”

Reporter: Credeți că are vreo legatură cu Primăria Ploiești, cu perioada în care nu v-au plătit?

Alexandru Badea: Nu doresc să mai răspund la provocări. Era vorba de București. Cu Ploieștiul las instanța să se pronunțe. De ce nu veniți la procesul intentat Primăriei Ploiești să auziți pledoaria? Acum am relații bune și principiale cu Primăria Ploiești, dar să ne dea banii datorați în urma serviciilor prestate corect, că sunt bani munciți și dovediți punct cu punct, prin documentele puse la dispoziție. Pe noi legea ne-a obligat să plătim pe toate facturile emise impozite pe profit și TVA și am plătit. Plus că am plătit și salariile și viramentele pentru muncitorii implicați în activitățile desfășurate.  Revenind la București. Da, a fost un contract greu de gestionat și știti de ce? Pentru că echivala cu șapte orașe cât Municipiul Cluj, în care lucrările trebuiau efectuate concomitent.

coral masina dezinsectieReporter: Anul acesta cum a mers? 

Alexandru Badea: Satisfăcător! Ar fi putut fi mai bine, dar am făcut investiții foarte mari. Cred că dacă se adună toate utilajele de la toate firmele DDD din România, nu au nici 30% din câte are Coralul.

Reporter: Ca și cifră de afaceri cum stați în raport cu anul trecut? Știu că sunteți în toate topurile cu cifra de afaceri din 2018.
Alexandru Badea: Din păcate, ceva mai mică. Dar sigur în anul 2020 ne vom reveni.

Reporter: Ce părere aveți despre mediul de afaceri din România?
Alexandru Badea: Cadrul legislativ neadecvat nu lasă mediul de afaceri să se dezvolte natural. Sper să fie mai bine de la anul, pentru toate societățile din România, care reprezintă adevăratul izvor de creștere al P.I.B-ului țării.

Reporter: Ce vă doriți în 2020?
Alexandru Badea: Îmi doresc crearea unui cadru legislativ adecvat dezvoltării mediului de afaceri care să vină în sprijinul firmelor cu capital privat românesc.

Reporter: Vă mulțumesc!

Back To Top