Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

mai puțină apă de la magazin
Categorie: Economic

 

• Potrivit unui studiu, românii își schimbă treptat obiceiurile din motive economice, chiar și atunci când vine vorba de simpla apă de băut.
• În prezent, 45% dintre români aleg să consume cel mai des apă îmbuteliată, comparativ cu 58% în 2021.

În prezent, 45% dintre români aleg să consume cel mai des apă îmbuteliată, comparativ cu 58% în 2021. Conform datelor studiului Reveal Marketing Reserch, cei mai mulți dintre români continuă să consume cel mai des apă îmbuteliată, plată (33%) sau carbogazoasă (12%), 21% aleg să filtreze apa de la chiuvetă cu ajutorul unui filtru de robinet sau a unei căni filtrante, în timp ce 17% declară că preferă să bea apa de la chiuvetă fără să o filtreze.

4 din 10 români consideră că pot bea apă direct de la chiuvetă fără să le fie afectată în vreun fel sănătatea.
Accesibilitatea prețului este cel mai important criteriu care influențează decizia de cumpărare a apei îmbuteliate, plate (56%) și carbogazoase (50%).
Interesul de a consuma apă îmbuteliată, plată sau carbogazoasă, a înregistrat o scădere semnificativă, ajungând de la 58% la 45% în prezent.
O potențială motivație a acestei schimbări în comportamentul consumatorilor este reprezentată de scumpirile în lanț ale produselor (inclusiv a apei îmbuteliate), aspect ce îi determină pe români să caute activ alternative mai economice.

 CITEȘTE ȘI: A APĂRUT GHIDUL ANAF PENTRU VENITURI DIN ACTIVITĂȚI DE ÎNFRUMUSEȚARE

Îndreptându-ne atenția către evoluția părerilor despre apa de la chiuvetă, în continuare 1 din 2 români consideră că aceasta nu este complet potabilă dacă nu este filtrată.

Pe de altă parte, procentul celor care consideră că pot bea apă direct de la chiuvetă fără să le fie afectată în vreun fel sănătatea este în creștere de la 30% în 2021, la 38% în 2023. Această atitudine este împărtășită într-o măsură semnificativ mai mare de către persoanele mature de peste 56 de ani (51%).

Consumatorii de apă îmbuteliată preferă să cumpere cel mai des ambalaje de 2l (60%) sau 5l (56%), urmate de cele de 1l și 0.5l, ambele înregistrând scoruri de 36%.
Generația Z (18-24 ani) manifestă un interes mult mai ridicat în a cumpăra cantități mai mici de 0,5l (57%) sau 1l (64%), aceasta fiind și categoria de vârstă care preferă în mai mare măsură să aibă o sticlă cu apă când sunt pe drum (88% vs. 67% total eșantion).

Dacă ne referim la categoria minerală carbogazoasă, ambalajele de 2l continuă să fie cele populare (65%), acestea fiind preferate într-o măsură semnificativ mai mare de persoanele cu vârste între 45-55 ani (74%). În topul preferințelor urmează sticlele de 1l (30%) și cele de 0.5l (28%).

Dacă în urmă cu doi ani, principalul criteriu pe baza căruia cei mai mulți români alegeau apa îmbuteliată era calitatea, acum românii sunt mai degrabă interesați de preț.
Cele mai des întâlnite momente de consum în ceea ce privește consumul de apă îmbuteliată plată sunt acasă (79%), pe drum (67%) sau la serviciu/ școală (67%). Pe de altă parte, apa minerală carbogazoasă este consumată mai degrabă acasă (65%) sau la terase/ restaurante (61%).

Mai multe pe hotnews.ro

CITEȘTE ȘI: SALARIUL MINIM DIN ROMÂNIA ESTE DE TREI ORI MAI MIC DECÂT ÎN ALTE ȚĂRI

 

Back To Top