Categorie: Actual

deranjament electricaBătaie de joc marca Electrica! Un ploieştean care a vrut să reclame o avarie electrică povesteşte că a fost tratat "cu flit" de angajaţii operatorului, fiind nevoit să se plimbe de la un sediu la altul şi aşteptând zeci de minute în telefon ca să poată măcar să reclame deranjamentul. Totul s-a petrecut duminică seară, când un cartier întreg din Ploieşti a rămas fără alimentare, în jurul orei 18.30.

Ploieşteanul Claudiu Bellu a povestit pe pagina sa de Facebook felul în care "se mişcă" echipele de intervenţie, mărturisind că i s-a întâmplat chiar ca operatorul telefonic care preia apelurile privind deranjamentele să îi închidă telefonul în nas.

"Nu am curent de la ora 18.00. De mai bine de o ora îmi păstrez prioritatea apelului la deranjamente Electrica, pe doua telefoane. De două ore am făcut ocolul la toate sediile Electrica din oraș, unde am găsit personal de serviciu pentru intervenție dar nu pot interveni decât dacă sun la numărul ăsta unde nu răspunde nimeni. La sediul din nord, de vis-a-vis de Carrefour, am dat de unul Micu care este de serviciu la intervenţ iidar a vorbit cu mine prin interfon că «nu pot să cobor». Nu mi-a înregistrat solicitarea că nu are voie, decât prin telefon. La sediul central de pe Mărășești, paznicul mi-a spus că este singur în clădire și că echipa de intervenție este pe Mihai Bravu. La sediul de pe Mihai Bravu sunt 3 băieți la intervenție dar paznicul nu știe unde sunt și nici nu are nici un număr de telefon. În stradă sunt 15 vecini care injură Electrica. De la ora 18.00 nimeni nu a reușit să anunțe deranjamentul. Acum este ora 22.30. Copii mei sunt bine sănătoși , la fel și alimentele din frigider. Aerul condiționat este condiționat de deschiderea geamului, totul este ok. Să vă dea Dumnezeu sănătate domnu' Meşca (directorul Electrica din consilier județean psd)", a povestit ploieşteanul pe reţeaua de socializare.

"După o ora și 39 de minute în sfârșit mi-a răspuns o doamnă care m-a întrebat cu ce mă poate ajuta. Am început prin a-i spune că aștept de peste o oră și jumătate să vorbesc cu dânsa și aici... mi-a închis!!! Dar nu-i nimic, mai am un telefon care sună de 40 minute și o voi surprinde", a adăugat ulterior ploieşteanul.

"În sfârșit! După 2 ORE de insistenţă am reușit să vorbesc cu operatorul 3 care mi-a promis că trimite pe cineva. Mâine dimineață, ANPC, presă, avocat... și căutat un agent ENEL sau RCS. Adio Electrica!", a mai postat bărbatul.

Back To Top