Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: Actual

Timpul petrecut la școală de un elev este de 12 ani, în medie, potrivit raportului Băncii Mondiale numit Indicele Capitalului Uman. Numai că învață propriu-zis doar 8,8 ani, iar restul pur și simplu pierd vremea.

Ca să afle cât de mult învață elevii la școală, experții au suprapus indicii de calitate ai învățământului, peste această durată a perioadei școlare (incluzând aici învățământul primar, gimnaziul și liceul) până la împlinirea vârstei de 18 ani. Iar acești indici au fost obținuți din testările internaționale (PISA, TIMMS, PIRLS) la care România a participat. Rezultatul este dezarmant: din cei 12,2 ani petrecuți la școală, elevii învață propriu-zis doar 8,8 ani. Rezultă o diferență de 3,4 ani care înseamnă, practic, o pierdere de timp, comentează edupedu.ro, în analiza bazată pe rezultatele studiului amintit.

"Indicele se uită la detaliile despre sănătate și educației din țara Anei (copilul la care se raportează prezentarea BM) și calculează ce șanse au ea și generația ei să-și atingă potențialul. Face astea combinând cinci indicatori ai sănătății și educației atent aleși pentru că cercetarea globală i-a legat direct de productivitate. Matematica este simplă, dar puternică. Supraviețuirea copiilor, participarea școlară, calitatea învățării, creșterea sănătoasă și supraviețuirea adulților (cați dintre tinerii de 15 ani vor ajunge la 60 de ani) – toate intră în Indicele Capitalului Uman. Indicele calculează apoi o singură valoare, între zero și unu, bazat pe cât contribuie fiecare indicator la productivitatea unui adult", se arată în documentul citat de edupedu.ro.

România are un Indice al Capitalului uman de 0,6. Asta înseamnă că, pe măsură ce crește, productivitatea Anei și a întregii generații născute azi în forța de muncă va fi de 60% din ceea ce ar putea fi dacă ar fi beneficiat de o educație completă și de o sănătate bună.

Cu același indice ca România (0,6) sunt Azerbaidjan, Ecuador, Thailanda și Uruguay.

Față de 2012, în 2017 România a înregistrat o scădere a Indicelui Capitalului Uman de la 0,63, la 0,60.

Atunci când se pune problema cât timp copiii chiar învață, așteptarea pentru frecventarea școlii scade la 8,8 ani. Asta înseamnă o diferența de 3,4 ani în care elevii de fapt nu învață nimic, din cei 12,2 cât stau la școală în medie.  Potrivit Băncii Mondiale, la acest capitol România înregistrează cel mai mare decalaj din UE.

Vedeți detalierea mai multor indicatori pe edupedu.ro.

Back To Top