Dailybusiness.ro scrie că performanţele scăzute din perspectiva atragerii de publicitate la RTV se datorează, în mare măsură, factorilor temporali: bugetele de publicitate se alocă la începutul fiecărui an, televiziunea patronată de Sebastian Ghiţă, RTV, apărând de-abia în luna octombrie a lui 2011.
Nefiind pe grila de contracte a marilor publicitari din România, RTV îşi promovează spaţiul publicitar, deocamdată, printr-un sistem propriu, cu echipa de angajaţi din propria structură, potrivit declaraţiilor omului de afaceri ploieştean.
Televiziunea beneficiază de reclama unui retailer de electronice şi electrocasnice din România – Flanco, a unui producător de vinuri, ambele firme apropiate de Asesoft, compania fondată de patronul RTV.
De fapt, Asesoft Distribution, companie din grupul de firme controlat de Sebastian Ghiţă, a devenit, începând de anul trecut, acţionar majoritar al Flanco.
Sursa: dailybusiness.ro