Categorie: Actual

Directorul Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, Mariana Ioniță, a prezentat câteva soluții care sunt avute în vedere pentru fluidizarea, de urgență, a traficului pe DN 1, în condițiile în care, după cum a anunțat chiar oficialul, execuția autostrăzii Ploiești – Brașov nu va începe mai devreme de trei ani.

 

“Trebuie să facem ceva în următorul an, până la începerea execuţiei lucrărilor. Gândiţi-vă că şi execuţia lucrărilor va crea ambuteiaje, iar noi trebuie să luăm măsuri de acum pentru fluidizarea traficului cât mai repede pe DN 1. (…) Vor fi nişte proiecte care au scopul de a fluidiza traficul pe DN 1, nişte pasaje şi pasarele. Când vorbesc despre pasaje, acum suntem în faza de semnare a contractelor de proiectare. Ne refeream la subterane. În zonele cu treceri de pietoni trebuie să ne gândim la nişte treceri eventual subterane care să simplifice, să fluidizeze, să decongestioneze traficul. Mi-am pus în programul meu ca proiect prioritar acest sector de autostradă şi fluidizarea la pachet a traficului pe DN 1. Este păcat că s-au pierdut ani de zile. Vom analiza inclusiv posibilitatea introducerii unei benzi reversibile de circulaţie pe anumite zone, acolo unde se poate. Chiar vreau să mă văd cu Poliţia Rutieră, ne-am planificat noi miercuri, să discutăm şi situaţia de pe DN 1”, a declarat directorul CNAIR pentru Digi 24.

Mariana Ioniță a explicat că astfel de măsuri trebuie luate urgent, având în vedere că, până la realizarea autostrăzii Ploiești – Brașov, vor mai trece câțiva ani. “Oferta este acum în analiză astfel încât să ajungem la un contract care să ne permită obţinerea unei documentaţii bune care să ne ajute să facem o implementare rapidă a execuţiei lucrărilor. Eu nu cred că vom putea vedea în execuţie, mai devreme de trei ani, Autostrada de la Ploieşti până la Braşov”, a declarat Mariana Ioniță, pentru sursa citată.

Ilustrație arhivă

Back To Top