primaria ploiesti
Categorie: Actual

La nivelul Primăriei Ploiești au fost instituite măsuri suplimentare pentru prevenirea răspândirii SARS-CoV-2, după ce municipiul a intrat în scenariul roșu.

De acum, angajații Primăriei Municipiului Ploiești își desfășoară activitatea alternativ, prin prezența la sediul instituției sau prin muncă la domiciliu, pe perioada stării de alertă. Programul de audiențe cu publicul, susținut de conducerea Primăriei, a fost suspendat, iar accesul cetățenilor în instituție este restricționat.

Programul cu publicul, la Registratura Primăriei municipiului Ploiești


- Luni 9.00-13.00 depunere documente
- Joi 9.00-13.00 eliberare documente.

Programul cu publicul la nivelul Direcției Generale de Dezvoltare Urbană

 

Registratură

Autorizații Construcții

Cadastru-GIS

Serviciul Dezvoltare Urbană și Metropolitană

Compartiment Verificare și Evaluare Documentații

Serviciul Control Documentații Publice, Disciplină în Construcții

Arhitect Șef/Director General Adjunct

 
 
 

LUNI

10.00-13.00

10.00-13.00

10.00-13.00

10.00-13.00

10.00-13.00

10.00-13.00

-

 

MARȚI

10.00-13.00

10.00-13.00

10.00-13.00

10.00-13.00

-

10.00-13.00

-

 

MIERCURI

10.00-13.00

10.00-13.00

10.00-13.00

10.00-13.00

10.00-13.00

10.00-13.00

9.00-13.00

 

JOI

14.00-16.00

14.00-16.00

14.00-16.00

14.00-16.00

14.00-16.00

14.00-16.00

-

 

VINERI

-

-

-

-

-

-

-

 
                 

 

Sesizările mai pot fi transmise on-line, telefonic sau prin poștă


Solicitările/petițiile/reclamațiile sau alte documente se vor transmite în sistem on-line, la următoarele adrese de e-mail:
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Pentru problemele care vizează alte domenii de activitate ale Primăriei municipiului Ploiești, sesizările se transmit și la adresele de e-mail afișate pe site la adresa http://www.ploiesti.ro/structura.php. Persoanele care nu au acces la o adresă de e-mail pot transmite sesizările/petițiile/reclamațiile sau alte documente și prin poștă, la adresa: Primăria Municipiului Ploiești, Piața Eroilor nr. 1 A.
Sesizările se pot adresa și telefonic, la următoarele numere:

0244/516699 Centrală Primărie;
0244/984 Dispecerat Primărie

„Angajații aparatului de specialitate din cadrul U.A.T. Municipiul Ploiești își vor desfășura activitatea cu respectarea măsurilor de igienă și siguranță și au obligația de a anunța șeful ierarhic superior cu privire la apariția unor simptome aferente COVID-19, fiindu-le interzisă prezența la locul de muncă, în acest context. Municipalitatea le mulțumește ploieștenilor pentru înțelegere în ceea ce privește măsurile luate și îi asigură că activitatea administrației publice locale nu va suferi sincope, urmând ca aceasta să se desfășoare corespunzător și eficient”, au transmis reprezentanții Primăriei Ploiești.

Măsurile au fost decise în contextul în care, luni, rata de infectare a trecut de 1 la mie, la nivelul municipiului, Ploieștiul intrând astfel în scenariul roșu (VEZI DETALII).

Back To Top