
Silviu Ispas, Presedintele BRAT, a evidentiat in deschiderea sedintei importanta pe care BRAT o acorda in prezent proiectelor de monitorizare a investitiilor in publicitate. In acest sens, BRAT a publicat in 2011 primele rezultate ale monitorizarii pentru presa scrisa, radio si mediul online. Pana la jumatatea anului 2012 BRAT intentioneaza sa monitorizeze si investitiile in publicitatea OOH, putand oferi astfel date integrate de monitorizare a investitiilor in publicitate pentru 4 medii.
AG BRAT a decis schimbarea denumirii asociatiei. Membrii asociatiei au apreciat ca vechea denumire nu mai corespundea gradului actual de dezvoltare a activitatii asociatiei si serviciilor diverse pe care aceasta le desfasoara in prezent. Noul nume al asociatiei va fi Biroul Roman de Audit Transmedia, denumire care reflecta activitatea de baza a biroului, aceea de verificare si audit.
Presedinte BRAT a fost ales Silviu Ispas, care a intrunit majoritatea voturilor celor prezenti. Silviu Ispas a mai ocupat functia de Presedinte BRAT intre anii 2004 – 2006 si in 2007-2012. Consiliul de Administratie BRAT mai are in componenta urmatorii membri: Florin Beldiman (agentia de publicitate Mediaedge:CIA), Liviu Bujenita (radiodifuzor PRO TV), Valeria Iliescu (radiodifuzor SBS Broadcasting Media), Lucian Ionita (editor Sanoma Hearst Romania), Stefan Iordache (Starcom MediaVest Group), Marius Gheorghe (agentia de publicitate Media Investment), Bogdan Gheorghe (editor web SoftNews Net), Gruita Ienasoiu (editor Solpress), Dan Manea (editor Media Sud Management), Orlando Nicoara (editor Mediafax Group), Alin Popescu (editor web Avocatnet.ro), Calin Rotarus (regie Goldbach Audience), Dragos Stanca (regie Q2M), Catalin Tolontan (edior Convergent Media), Maria Å¢oghina (radiodifuzor Societatea Romana de Radiodifuziune), Bogdan Vasile (Euromedia Group), Mihnea Vasiliu (editor Ringier Romania), Mihai Trandafir (agentie de publicitate BvMcCann Erickson).
Biroul Roman de Audit Transmedia are in prezent 228 membri: editori de presa scrisa sau online, companii OOH, agentii si regii de publicitate, clienti de publicitate si difuzori de presa.
BRAT este o structură asociativă constituită în scopul măsurarii şi verificării independente şi obiective a indicatorilor de performanţă a diverselor produse media. In cei 14 ani de existenta BRAT a devenit reperul pieţei de publicitate pentru presa scrisă şi mediul online în ceea ce priveşte rezultatele de audienţă, tirajul publicaţiilor sau traficul siteurilor web.