Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

persoane dizabilități
Categorie: Actual
  • Dosarele persoanelor cu dizabilități vor fi centralizate într-un sistem informatic de management al cazurilor.
  • Platforma va fi creată în cadrul unui proiect de peste 45 de milioane de lei, finanțat de la bugetul de stat și din fonduri europene.
  • Odată implementat sistemul, acestea va permite accesarea on-line a documentelor și afișarea locurilor disponibile în centrele rezidențiale și nerezidențiale.

Proiectul „Sistem Național de Management privind Dizabilitatea (SNMD)”, destinate centralizării datelor despre și pentru persoanele cu dizabilități, este implementat de Autoritatea Națională pentru Protecția Drepturilor Persoanelor cu Dizabilități (ANPDPD) în calitate de beneficiar, în parteneriat cu Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR) și Ministerul Muncii și Solidarității Sociale (MMSS). Acesta presupune crearea unei platforme naționale care va centraliza toate datele privind persoanele cu dizabilități din România și va permite depunerea în format electronic a cererilor și dosarelor.

Valoarea totală a proiectului este de 45.042.464 lei, din care 7.053.161,04 lei de la bugetul de stat și 37.989.302,96 lei din fonduri externe nerambursabile, anunță Ministerul Muncii.

Informații centralizate, pentru persoanele cu dizabilități

Instituțiile din acest sector vor putea să creeze și să gestioneze dosarele persoanelor adulte și a copiilor cu dizabilități, să urmărească în mod centralizat capacitățile de la nivelul centrelor rezidențiale și nerezidențiale de protecție socială și să permită utilizatorilor înregistrați din cadrul ANPDPD să aibă acces mult mai rapid la informațiile înregistrate în noul sistem informatic de la nivelul DGASPC-urilor.

Proiectul își mai propune eficientizarea activității de la nivelul ANPDPD și DGASPC-uri ,prin introducerea de funcționalități de gestionare informatică a activității de tip registratură (intrare-ieșire) on-line pentru/către cetățeni, mediul privat și alți parteneri instituționali și fluxuri automate de documente. Se va urmări automatizarea atât a fluxului de intrare on-line a cererii, formulare și alte documente de tipul transmiterilor/înregistrărilor on-line efectuate, precum și fluxul de ieșire pentru transmiterea on-line a răspunsurilor, planificărilor (de ex. la comisia de evaluare adulți și copii etc)

Sistemul va permite inclusive scanare și arhivare electronică a dosarelor persoanelor adulte și a copiilor cu dizabilități, permițându-se astfel și urmărirea și consultarea lor în format electronic, dar și centralizarea managementului obligațiilor de plată a drepturilor acordate persoanelor adulte cu dizabilități, rezultând astfel o diminuare a posibilității apariției de erori și fraude.

Nu în ultimul rând, prin implementarea proiectul se urmărește eficientizarea interacțiunilor între ANPDPD, CSEPAH, DGASPC-uri și CEPAH-uri cu beneficiarii direcți (cetățenii) din domeniul protecției persoanelor adulte cu dizabilități, prin crearea de interfețe bidirecționale prin care se pot depune cererile și dosarele în format electronic (scanat), care să permită urmărirea stadiului aprobării dosarului și transmiterea (tot electronic) a deciziei analizei dosarului.

VEZI ȘI: Începe construirea centrului social destinat persoanelor cu dizabilități, la Florești

Perioada de implementare a proiectului este de 42 de luni, începând cu data de 11 iulie 2019, prin urmare sistemul ar trebui să fie funcțional la începutul anului viitor.

Foto ilustrație (Ziarul de Vrancea)

Back To Top