![victor-ponta_1](/images/stories/POLITIC/PSD/victor-ponta_1.jpg)
„Vor fi efectuate verificări cu privire la corectitudinea întocmirii listelor electorale permanente, în vederea identificării cazurilor de neoperare a înregistrărilor potrivit modificărilor OBLIGATORII impuse de aplicarea legii".
Sub semnătura ministrului delegat pentru Administraţie, Radu Stroe, apar următoarele categorii de subiecţi:
1. persoanele decedate;
2. persoanele care şi-au pierdut dreptul de a vota;
3. persoanele care au obţinut statutul de cetăţean român cu domiciliul în străinătate
4. persoanele care au pierdut cetăţenia română
5. persoanele AL CĂROR ACT DE IDENTITATE A EXPIRAT ŞI NU A FOST REÎNNOIT
6. persoanele care şi-au schimbat domiciliul fără a fi radiate din lista localităţii rezidenţei anterioare
7. persoanele CARE SE IDENTIFICĂ LA UN DOMICILIU ÎNTR-UN NUMĂR CE NU SE CORELEAZĂ CU SUPRAFAŢA LOCUIBILĂ ŞI NUMĂRUL DE CAMERE AL IMOBILULUI
8. persoanele care şi-au schimbat numele prin căsătorie, divorţ, pe cale administrativă
9. persoanele cu reşedinţa / domiciliul în străinătate
„Pentru asemenea situaţii identificate vor fi întocmite tabele nominale, pentru fiecare din cele 9 cazuri mai sus menţionate... atragem atenţia asupra modului de organizare a activităţilor, la nivelul localităţilor, pentru ca toate operaţiunile să fie finalizate PÂNĂ LA DATA DE 24 AUGUST 2012, urmând ca datele centralizate la nivel judeţean respectiv al Municipiului Bucureşti, să se încheie până la data de 27 august", se mai arată în comunicarea ministerului.