Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: Actual

trenCFR Călători a anunţat că, începând cu data de 9 decembrie, va intra în vigoare Noul Plan de Mers al Trenurilor 2012-2013, care va fi valabil până la 14 decembrie 2013. Oferta de transport feroviar de pasageri a fost adaptată la cerinţele pieţei de călători, utilizându-se eficient resursele disponibile.


Zilnic, se vor afla în circulaţie 1378 de trenuri, cu 60 de trenuri mai mult decât în planul de mers 2011-2012.
Trenuri pentru navetişti
În traficul intern s-a implementat mersul de tren cadenţat pe rutele unde condiţiile de circulaţie şi exploatare au permis acest lucru şi unde traficul de călători este cu preponderenţă de navetă: Bucureşti Nord - Roşiori, Roşiori - Craiova, Constanţa - Mangalia, Bucureşti Nord - Ploieşti, Ploieşti Sud - Urziceni, Buzău - Mărăşeşti, Iaşi - Ungheni Prut, titrează realitatea.net.
Trenuri internaţionale
În traficul internaţional, au fost introduse două noi trenuri cu destinația Budapesta, de la București Nord şi de la Sighetu Marmaţiei. Prin încheierea unui Contract de Colaborare între operatorul naţional feroviar de pasageri din România - CFR Călători şi MAV Trakcio - operatorul feroviar de tracţiune din Ungaria, traficului feroviar cu Ungaria va fi fluidizat prin reducerea timpilor de parcurs a trenurilor internaţionale, utilizând o singură locomotivă între Bucureşti şi Budapesta.
Limitări din cauza lucrărilor
În anul 2013, vor continua, pe de o parte lucrările de reabilitare a liniei pe coridorul IV PANEUROPEAN, demers ce va avea efect direct în diminuarea semnificativă a capacităţii de circulaţie (până la 50% pe zonele cu lucrări) şi, pe de altă parte se vor deschide noi şantiere de lucru pentru reabilitarea podurilor dunărene pe tronsonul Feteşti-Saligni şi a tronsoanelor de cale ferată: Curtici - Simeria, Simeria - Coșlariu şi Coşlariu - Sighişoara. Lucrările vor duce la modificarea semnificativă a orarelor şi rutelor trenurilor care circulă pe aceste tronsoane, în sensul măririi duratelor de parcurs şi a limitării rutelor de circulaţie (Ex : 1741/1742, 1633/1634, 1631/1632, 1823/1824 etc.).

Back To Top