Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: Știri naționale

Ministerul Educației a făcut publice statisticile în urma consultării publice privind rolul temelor pentru acasă, derulate on-line în perioada 7 - 20 noiembrie 2017.

 

Din datele centralizate de MEN reiese că 32.921 de părinți, 37.032 de elevi și 12.487 de cadre didactice au completat chestionarele on-line privind rolul temelor pentru acasă. Cele mai multe răspunsuri, 77,33%, au venit din mediul urban, iar 22,67% au sugerat cum ar trebui să arate temele pentru elevii din mediul rural.
Ministerul a anunțat că datele colectate prin intermediul acestor chestionare vor fi prelucrate și incluse într-un raport de diagnoză redactat de Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei.
"Studiul va permite determinarea stării de fapt în privința temelor pentru acasă și va oferi propuneri specifice de intervenție. Precizăm că obiectivele consultării publice sunt identificarea unei noi abordări în ceea ce privește rolul acestor activități de învățare, respectiv corectarea unor disfuncționalități semnalate", au precizat reprezentanții MEN.
Consultarea are loc la exact un an după ce ministrul Educației a emis un ordin prin care stabilește, în detaliu, limite pentru temele pe care dascălii le pot da elevilor, la finalul unei zile ori în vacanțe.
Documentul interzice temele la clasa pregătitoare și stabilește că, în învățământul primar, acestea trebuie să ocupe cel mult o oră pe zi din timpul copilului, iar la celelalte cicluri de învățământ - cel mult două ore zilnic. Potrivit aceluiași ordin, temele ample, precum referatele sau proiectele, pot fi cel mult una pe semestru, la fiecare disciplină.
Dascălii au posibilitate să dea și teme diferențiate sau chiar teme suplimentare care pot avea caracter de recuperare sau pot fi folosite în pregătirea elevilor care participă la diverse concursuri.
Ordinul MEN privind temele pentru acasă poate fi consultat AICI.

Back To Top