InfoCons a anunțat, miercuri, lansarea unei linii telefonice de urgență pentru cei care au făcut sau vor face teste Covid. Măsura a fost luată ca urmare a sesizărilor înregistrate cu privire la acest tip de analize.
"Ţinând cont de faptul că se înregistrează tot mai multe sesizări din partea consumatorilor cu privire la realizarea analizelor de testare COVID-19, procesarea rezultatelor, clauzele contractuale sau de consimţământ semnate de către consumatori în momentul recoltării, InfoCons trage un semnal de alarmă şi sprijină toţi consumatorii care întâmpină o problemă în acest domeniu", scrie în comunicatul care anunță lansarea liniei de urgență.
Numărul 021-9615 este un număr cu tarif normal în rețeaua Telekom, apelabil din toate rețelele, număr dedicat consumatorilor care au efectuat analize de testare COVID-19 sau doresc să realizeze aceste analize. La acest număr consumatorii pot solicita consiliere, informare și pot depune o sesizare în acest domeniu din perspectiva protecției consumatorilor.
El se adresează inclusiv celor care întâmpină probleme cu unități medicale de stat, din perspectiva respectării prevederilor contractuale, informarea corectă și transparentă a acestora.
Toți consumatorii care întâmpină probleme sau au nevoie de consiliere în acest domeniu pot accesa totodată și numărul de telefon 021-9615, direct la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau în scris la C.P 38, O.P. 53 sector 4, București.