Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: Administraţie

palatul administrativ ploiestiLuni, 25 noiembrie, la ora 15.00, în Sala de 200 de locuri a Palatului Administrativ, are loc sedinţa ordinară a Consiliului Judeţean Prahova. Iată proiectele care vor fi supuse votului consilierilor judeţeni.

Pe ordinea de zi, figurează, în primul rând, rectificarea bugetului propriu al judeţului şi a bugetelor unor instituţii de sub autoritatea Consiliului Judeţean Prahova pe anul 2013. Consilierii vor aloca fonduri către primăriile care au sesizat judeţul că nu mai au nici măcar bani de salarii. Conform proiectului, se va aloca suma de 287,00 mii de lei pentru achitarea salariilor restante, astfel:
- comuna Jugureni – 100,00 mii lei;
- comuna Proviţa de Jos – 23,00 mii lei;
- comuna Boldeşti-Grădiştea – 28,00 mii lei;
- comuna Lapoş – 30,00 mii lei;
- comuna Apostolache – 26,00 mii lei;
- comuna Sângeru – 45,00 mii lei;
- comuna Ariceştii -Zeletin – 35,00 mii lei.

De asemenea, vor fi rectificate bugetele alocate şcolilor din comuna Tătaru, bugetul Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Prahova, al Spitalului Judeţean de Urgenţă Ploieşti, al Spitalului de Pediatrie Ploieşti, al Muzeului Judeţean de Artă Prahova „Ion Ionescu-Quintus", al Muzeului Judeţean de Istorie şi Arheologie Prahova, al Muzeului Judeţean de Ştiinţele Naturii Prahova, al Centrului Judeţean de Cultură Prahova, al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Prahova şi al Camerei Agricole Judeţene Prahova.

Tot pe ordinea de zi, se mai află trecerea din domeniul public în domeniul privat al judeţului Prahova pentru scoaterea din funcţiune în vederea casării a Staţiei de epurare Vălenii de Munte, aprobarea „Hărţilor strategice de zgomot şi a planurilor de acţiune pentru reducerea zgomotului pe drumul judeţean DJ 102, Km 4 + 920 - 12 + 870, sector DN 1B - DJ 100F".

În ceea ce priveşte transportul public, va fi supus votului contractul cadru de delegare prin concesiune a gestiunii serviciului de transport public judeţean de persoane prin curse regulate, dar şi modificarea componenţei comisiei paritare care formulează propuneri de atribuire a serviciului de transport public de persoane prin servicii regulate şi de atribuire a licenţelor de traseu, înfiinţată prin Hotărârea Consiliului judeţean Prahova nr. 121/2011.

Consilierii judeţeni vor mai discuta tariful de închiriere a spaţiului din imobilul proprietate publică a judeţului Prahova (Sala „Marea Unire" din Palatul Culturii), situat în municipiul Ploieşti, str. Erou Călin Cătălin nr. 1 şi modificarea organigramei, a statului de funcţii şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare pentru Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Prahova.

VEZI AICI TOATE PROIECTELE DE HOTĂRÂRI ALE CONSILIU JUDEŢEAN PRAHOVA pentru 25 NOIEMBRIE 2013

Back To Top