- Reprezentanții operatorului de termoficare al Ploieștiului spun că instalațiile și rețeaua funcționează în parametri normali. Nu sunt înregistrate probleme care să pună în pericol alimentarea cu agent termic a locuințelor conectate la sistemul centralizat.
„În sezonul rece, confortul termic al ploieștenilor este prioritatea absolută pentru Termo Ploiești. Sistemul centralizat de termoficare funcționează la parametri normali, iar echipele noastre sunt mereu pregătite să intervină în orice situație”, au subliniat aceștia.
Pentru sesizări rapide, clienții Termo pot folosi linia TelVerde 0800.672.777. La acest număr de telefon, ploieștenii pot reclama orice situație legată de furnizarea căldurii.
Citiți și: Termo Ploiești: Avariile la rețeaua de termoficare pot fi anunțate 24 de ore din 24, printr-un apel gratuit
- Facebook.com/actualitateaprahoveana.ro
- instagram.com
- twitter.com
- Google Business
- Youtube Actualitatea
- TikTok Actualitatea Prahoveană