Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: Economic

Lupta pentru câștigarea fluxurilor de transport este în plină desfășurare, iar Bulgaria preia inițiativa. Dacă România și Bulgaria nu își construiesc autostrăzile, există o alternativă prin Macedonia de Nord și ambele țări vor fi ocolite de fluxurile de transport, a afirmat Grozdan Karadjov, vicepremierul bulgar care ocupă și poziția de ministru al dezvoltării regionale din țara vecină.

Oficialul bulgar a anunțat un nou coridor cu autostrăzi de la București la porturile Alexandroupolis și Salonic, în cadrul dezbaterii „Balcanii Conectați”, transmite 24Chasa, citată de Rador. Coridorul de la București la porturile grecești ar fi bine să fie combinat cu o linie de cale ferată. Acest proiect este prioritar pentru UE, care îl poate cofinanța și poate angaja Banca Europeană de Investiții pentru a face procedurile. Coridorul Orient/Estul Mediteranei a fost, de asemenea, important pentru UE. În Bulgaria, acesta este Vidin-Sofia-Kulata, iar de acolo din nou către Salonic.

Bulgaria în ACȚIUNE: Ruse - Veliko Tîrnovo, finalizarea Autostrăzii Hemus și Vidin-Botevgrad, finalizarea autostrăzii Europa

Oficialul bulgar a anunțat, de asemenea, un alt nou proiect – o autostradă de la Ruse la Veliko Tîrnovo. Conform planurilor, urmează să fie finalizată până în 2028. Karadjov a prezentat și prioritățile apropiate ale guvernului. Acestea sunt finalizarea autostrăzii Hemus până în 2027, finalizarea autostrăzii Vidin-Botevgrad, în doi ani și jumătate, finalizarea autostrăzii Europa.

În următorii trei ani, va fi lansată autostrada Marea Neagră, care va lega portul românesc Constanța de Varna și Burgas și de acolo să continue spre Istanbul. Discuția face parte din formatul Trend Europe al ziarului 24Chasa, în parteneriat cu Parlamentul European, iar la aceasta au participat vicepremierul bulgar, Grozdan Karadjov, ministrul adjunct al transporturilor de la Sofia, Ilia Iliev, precum și experții bulgari Ivan Kațarov și Simeon Evtimov. Sursa: economedia

Back To Top