Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

carrefour preia magazinele cora
Categorie: Economic
  • O nouă tranzacție uriașă pe piața de retail din România.
  • Consiliul Concurenței a anunțat, marți, că autorizează preluarea magazinelor Cora de către Grupul Carrefour.
  • Un acord privind această preluare a fost semnat de cele două grupuri încă din aprilie.

La momentul semnării acordului, Grupul Carrefour anunța că se așteaptă ca tranzacția să fie încheiată până la finalul anului 2023, iar magazinele Cora să fie transformate în magazine ale brandului.

"Consiliul Concurenței a autorizat tranzacția prin care grupul Carrefour intenționează să preia Romania Hypermarche S.A., companie ce operează în România lanțul de hypermarketuri „Cora” și magazine de proximitate „Cora Urban”.

În cadrul analizei efectuate de autoritatea de concurență, a fost evaluat impactul operațiunii asupra opțiunilor producătorilor/furnizorilor de produse alimentare și nealimentar. Astfel, s-a constat că furnizorii au ca opțiuni pentru plasarea produselor și celelalte formate de magazine, incluzând rețele locale de supermarketuri, cash&carry, comerț tradițional etc.

În plus, prezența unor competitori importanți pe această piață generează o presiune concurențială semnificativă pentru a nu crește prețurile pentru consumatori, Carrefour fiind concurat de grupul Schwarz (Kaufland&Lidl), Auchan, Profi, Penny și Mega Image.

De asemenea, analiza a vizat ariile de captare a consumatorilor din jurul magazinelor Cora, respectiv 10 hipermarket-uri în București, Bacău, Constanța, Drobeta Turnu Severin, Cluj Napoca, Ploiești și 8 magazine de proximitate Cora Urban în București și Chiajna (jud. Ilfov), luând în calcul o zonă de până la 10 minute de mers cu mașina în jurul hipermarket-urilor/supermarket-urilor și o zonă de până la 10 minute de mers pe jos și cu mașina în jurul magazinelor de proximitate.

De menționat este faptul că autoritatea de concurență nu a primit observații din partea mediului de afaceri cu privire la potențiale efecte de limitare sau închidere a pieței în urma acestei tranzacții.

În urma analizelor, Consiliul Concurenţei a constatat că această tranzacție nu ridică obstacole semnificative în calea concurenţei efective pe piaţa romȃnească sau pe o parte a acesteia și că nu există îndoieli serioase privind compatibilitatea sa cu un mediu concurenţial normal", a anunțat autoritatea de concurență.

Citiți și: DEȚINĂTORUL MEGA IMAGE CUMPĂRĂ REȚEAUA PROFI, LANȚ CU APROAPE 1.700 DE MAGAZINE ÎN ROMÂNIA

Operațiunea a fost, inițial, în analiza Comisiei Europene, având în vedere că sunt implicate companii care derulează activități în mai multe țări, dar pentru că piața din România este cea mai afectată de această tranzacție, autoritatea română de concurență a solicitat să preia cazul, iar forul european a aprobat ca analiza să se facă la nivel național.

Grupul Carrefour operează în România magazine de vânzare cu amănuntul, sub formă de hipermarketuri (Carrefour), magazine de tip supermarket (Carrefour Market), magazine de proximitate (Carrefour Express) și magazine de tip discount (Supeco).

Romania Hypermarche S.A. face parte din grupul belgian Louis Delhaize, care se ocupă preponderent de comerțul cu amănuntul. În România deține hipermarketurile „Cora” și magazinele de proximitate „Cora Urban”.

Decizia autorității de concurență va fi publicată pe site-ul autorității naționale de concurență, după eliminarea informațiilor cu caracter confidențial.

Citiți și: MAGAZINUL CORA DIN PLOIEȘTI VA FI PRELUAT DE CARREFOUR

Back To Top