- Clienții Băncii reclamă că nu pot folosi aplicațiile on-line, dar nici cardurile.
- Unii dintre ei s-au plâns, pe rețelele de socializare, că sunt în străinătate și nu-și pot accesa conturile, pentru plăți urgente.
Banca Transilvania a admis, într-un mesaj publicat în jurul orei 10.45, că se confruntă cu probleme în sistem: „În acest moment aplicațiile și cardurile BT funcționează cu intermitențe. Lucrăm la rezolvarea situației în cel mai scurt timp - ne pare rău pentru inconveniențe”.
În jurul orei 13.10, printr-un nou mesaj transmis pe rețelele de socializare, reprezentanții Băncii și-au anunțat clienții că-și pot folosit normal cardurile. Până atunci, timp de mai bine de două ore, cu acestea nu s-au putut face plăți și nici nu au putut fi obținuți bani cash, de la ATM.
O avalanșă de reclamații a apărut pe rețelele de socialziare, unii plângându-se chiar că se află peste hotare și că nu pot alimenta cu carburant, de exemplu, deoarece nu au cu ce să plătească la benzinărie.
Reprezentanții Băncii nu au furnizat nicio explicație cu privire la cauza problemelor apărute astăzi.
Citiți și: BANCA TRANSILVANIA LIMITEAZĂ TEMPORAR SUMELE TRANSFERATE PRIN INTERMEDIUL SERVICIULUI DE TRANSFER INSTANT
Update. „Probleme de comunicare cu serverele băncii” a fost explicația furnizată, pentru economica.net, de Sergiu Mircea, director al direcției de Marketing și Comunicare din Banca Transilvania, după situația creată marți.
- Facebook.com/actualitateaprahoveana.ro
- instagram.com
- twitter.com
- Google Business
- Youtube Actualitatea
- Spotify PODCAST
- TikTok Actualitatea Prahoveană