• Doar patru din zece români înţeleg pe deplin majoritatea termenilor şi produselor financiar-bancare.
• Numai 10% au dificultăţi în a percepe exact semnificaţia termenilor de specialitate, reiese dintr-un studiu publicat, recent, de o agenţie specializată în cercetare de piaţă.
Conform documentului, intitulat „Financial Services Transformation", realizat de compania Exact Business Solutions - Research & Consulting, la începutul acestui an, patru zece români (38%) s-au autoevaluat ca având o înţelegere foarte bună a majorităţii termenilor şi produselor financiar-bancare.
În plus, acelaşi eşantion a afirmat că nu întâmpină dificultăţi în înţelegerea acestora.
De asemenea, peste jumătate (53%) dintre respondenţi susţin că înţeleg „în mare parte” termenii şi produsele financiar-bancare, însă există anumite aspecte pe care le consideră dificil de înţeles.
În acelaşi timp, aproape 10% din totalul celor chestionaţi au recunoscut că au dificultăţi în a înţelege majoritatea termenilor şi produselor oferite de bănci sau alte instituţii are oferă creditare.
Potrivit realizatorilor raportului de specialitate, aceste rezultate oferă o perspectivă mai clară asupra nivelului de educaţie financiară şi evidenţiază necesitatea continuării unei comunicări eficiente şi clare în relaţia cu clienţii, contribuind astfel la transformarea sectorului financiar printr-o abordare centrată pe client.
Mai multe pe agerpres.ro
- Facebook.com/actualitateaprahoveana.ro
- instagram.com
- twitter.com
- Google Business
- Youtube Actualitatea
- Spotify PODCAST
- TikTok Actualitatea Prahoveană