Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

carrefour cora
Categorie: Economic
  • Carrefour România își consolidează prezența în Ploiești, și deschide un hipermarket complet remodelat și rebranduit, situat în incinta AFI Ploiești, pe Strada Calomfirescu nr. 2.
  • Această inaugurare marchează integrarea fostului magazin Cora în rețeaua Carrefour, extinzând astfel numărul hipermarketurilor din țară la 57 și consolidând o rețea națională de peste 450 de magazine în diverse formate.

În hipermarketul deschis zilnic, între orele 8:00 și 22:00, clienții sunt invitați să descopere peste 45.000 de produse, incluzând atât mărcile proprii Carrefour, cât și branduri naționale și internaționale.

Ce schimbări aduce transformarea fostului magazin Cora în Carrefour?

1. Produse proaspete, de la producători locali

Carrefour aduce mai aproape de ploieșteni o ofertă variată de produse, livrate de producătorii locali:

● Brânzeturi produse din ingrediente naturale de către producătorul „Baier Lactate”;
● Mezeluri tradiționale pregătite de producătorul regional „Sergiana”;
● Verdețuri proaspete, livrate de producători locali.

De acum, clienții au acces la produsele dezvoltate în colaborare cu producători români, parte din programele Grădina Noastră, Poftim Brânza Românească și Deschidem Vinul Românesc. Vinuri precum Vinul Cavalerului Fetească Neagră, Fetească de Tohani sau Răsărit din Crama Domeniile Urlați, sunt disponibile în secțiunea Vinuri din Regiunea Ta și pot fi acompaniate de brânzeturi precum brânza maturată cu nuci, busuioc sau trufe, disponibile în secțiunea dedicată Poftim Brânza Românească.

advertorial carrefour Drag de RomaniaSelecția Carrefour cuprinde inclusiv produse marcă proprie, la prețuri accesibile. Printre acestea se numără game premium precum Drag de România, Filiera Calității Carrefour, Carrefour Selection sau internaționale sub umbrela Reflets de France și Terre d’Italia, precum și game medii precum Carrefour Classic sau Essential, și accesibile, sub brandul Simpl.

Alături de produsele alimentare, se regăsesc și produse non-alimentare. Categoriile principale pe care magazinul le deservește sunt îngrijirea personală, îngrijirea casei și a grădinii, produse din universul de cooking, electrocasnice, jucării, rechizite sau cărți la raftul Cărturești.

Pe lângă produsele Carrefour, magazinul integrează și produsele fostului magazin Cora, îndrăgite de clienți. Printre acestea se numără produsele de brutărie proaspete, din ingrediente naturale, sau carmangeria tradițională, de unde pot fi achiziționate produse de carne de vită și de porc, produse în România.

2. Experiență de cumpărături omnichannel

Pentru a fi mai aproape de clienți, Carrefour și-a extins rețeaua de magazine prin implementarea diferitelor formate de magazine. Printre acestea se numără Hiper, pentru o experiență completă de cumpărături, cu gamă diversificată de produse pentru toate nevoile, Express, magazinul de proximitate apreciat pentru cumpărături rapide, Market, ce combină beneficiile primelor două formate, cu accent pe proximitate, prospețime și rapiditate, precum și Supeco, formatul discount dedicat atât clienților persoane fizice, cât și juridice.

Nu doar atât, însă cumpărăturile pot fi efectuate și în mediul online, folosind site-ul www.carrefour.ro, precum și folosind platformele online Bringo, Tazz și Glovo, cu livrare în mai puțin de 90 de minute, direct la adresa selectată în aplicație.

3. Universul Act for Good Carrefour - disponibil direct în buzunarul clienților

În urma integrării hipermarketului, Carrefour a extins beneficiile programului Act for Good, disponibil în aplicația Carrefour, inclusiv în noul magazin din Ploiești. Clienții pot acumula puncte la fiecare achiziție prin scanarea codului Act for Good, care se pot transforma apoi în vouchere, promoții, experiențe diverse și fapte bune, pentru susținerea comunității.

Back To Top