Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: Economic

cauciucuri de iarnaCele mai mari societăţi de asigurare din România anunţă că îşi vor penaliza clienţii care nu au anvelope de iarnă, în ciuda faptului că Poliţia sancţionează şi ea această abatere. Sutele de mii de şoferi asiguraţi CASCO sunt presaţi astfel din două părţi să îşi cumpere pneuri pentru sezonul rece.

Oricât ar suna de ciudat pentru o ţară cu climă temperat-continentală, în România se vând de aproape două ori mai multe anvelope de iarnă decât pneuri de vară. Mai exact, piaţa locală a înghiţit anul trecut peste 2,3 milioane de cauciucuri de iarnă, titrează capital.ro. Anul acesta, estimările arată că se vor vinde alte două milioane de unităţi, în timp ce numărul cauciucurilor de vară vândute se învârte a jurul a 1 milion de unităţi.
Acest aparent paradox nu este rezultatul unor schimbări climatice, ci efectul direct al apariţiei unei legi care obligă toţi şoferii care circulă pe drumuri cu zăpadă, polei sau gheaţă să aibă anvelope corespunzătoare. În caz contrar, amenda ajunge până la 1.300 de lei, sancţiune aplicată anul trecut pentru peste 1.400 de şoferi, mai menţionează sursa citată.
De două ori amendă
În acest sezon, însă, cele mai importante societăţi de asigurări din România au decis să-şi penalizeze şi ele clienţii care nu deţin anvelope pentru sezonul rece, prin suspendarea despăgubirii sau acordarea unei mici părţi a daunei în caz de accident, mai arată capital.ro. Decizia asigurătorilor este acoperită de lege şi aprobată de Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, însă poate ridica semne de întrebare în ceea ce priveşte corectitudinea faţă de client.
Cu toate acestea, orice şofer din România riscă să fie amendat de Poliţie dacă nu utilizează cauciucuri corespunzătoare, iar o sancţiune venită şi de la asigurător nu este altceva decât o a doua amendă, mai ales că, la încheierea poliţei de asigurare, nimeni nu întreabă dacă ai sau nu cauciucuri de iarnă. Reprezentanţii unor firme susţin şi că anvelopele nu trebuie să fie noi, ci să să se afle pe toate roţile. Evident, dacă anvelopele de iarnă sunt prea uzate, despăgubirea în caz de accident nu este acoperită.
În acelaşi timp, pe piaţă există şi companii de asigurări care au decis să nu ia măsuri împotriva clienţilor cu CASCO, dar fără cauciucuri de iarnă. Motivul invocat este acela că o astfel de penalitate ar complica inutil produsul de asigurare.
Cum trebuie să fie cauciucurile?
Totuşi, în caz de accident, asiguratorii nu vor verifica situaţia anvelopelor, ci se vor baza pe constatarea Poliţiei, mai titrează capital.ro. Reprezentanţii Poliţiei susţin că, pentru a vedea dacă pneurile sunt corespunzătoare sau nu, este de ajuns să se uite pe inscripţiile din fabricaţie: pentru a fi acceptate ca anvelope de iarnă, pneurile trebuie să fie inscripţionate cu unul dintre simbolurile „M+S", „M.S." sau „M&S" - acestea fiind şi însemnele urmărite în cadrul controalelor în trafic.
Potrivit legii, sunt sancţionaţi şoferii care nu au anvelope corespunzătoare şi care sunt prinşi rulând pe drumuri publice acoperite cu zăpadă, gheaţă sau polei. Deşi mulţi cred că sancţiunile se aplică doar între 1 noiembrie şi 31 martie, legea nu precizează un interval de timp. Amenda este de la 603 la 1.340 de lei, plus puncte.
Profitul comercianţilor de anvelope
În timp ce unele societăţi de asigurare decid să-şi sancţioneze clienţii care nu au anvelope de iarnă, cresc avantajele pentru producătorii şi distribuitorii de pneuri.
Din estimările reprezentanţilor unui distribuitor, reiese că vânzările de anvelope de iarnă se vor menţine şi anul acesta la peste două milioane de unităţi, chiar dacă va exista, cel mai probabil, o scădere faţă de anul 2011.

Back To Top