Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

reclamații roamning ancom
Categorie: Economic
  • Utilizatorii care au o nemulțumire în legătură cu serviciul de roaming trebuie să se adreseze în primul rând furnizorului, iar în cazul în care situația nu a fost soluționată aceștia pot sesiza ANCOM (Autoritatea Națională de Administrare și Reglementare în Comunicații).

ANCOM nu poate verifica orice aspect al activității unui furnizor de servicii de comunicații electronice, ci doar acele aspecte care intră în sfera sa de competență, inclusiv dacă acestea țin de serviciile de roaming. Vei găsi explicații cu privire la ce poate face ANCOM în cadrul articolelor publicate în InfoCentru.

Când faci o reclamație către ANCOM?

Primul pas este, întotdeauna, contactarea furnizorului. Utilizatorii trebuie să verifice informațiile și documentele care se referă la serviciile contractate (contractul și anexele sale, procedura de soluționare a reclamațiilor, facturile de servicii emise, alte date relevante), ținând cont de termenul de răspuns al furnizorului la sesizare, prevăzut în contractul încheiat cu acesta.

Citiți și: Avertisment de vacanță! Rețelele non-terestre nu sunt incluse în tarifele UE de roaming și pot genera costuri foarte mari

Dacă furnizorul nu-ți soluționează sesizarea sau dacă răspunsul la problemă nu se regăsește deja pe site-ul ANCOM, utilizatorul poate trimite o solicitare în scris, electronic, prin poștă sau prin completarea formularului online de pe site. Pentru a nu fi clasată, sesizarea trebuie să conțină, în mod obligatoriu, datele tale de identificare (adică nume, prenume și adresa de domiciliu/reședință). Dacă sesizarea este transmisă în numele altei persoane, trebuie însoțită de o declarație pe proprie răspundere semnată de petiționar (în cazul rudelor până la gradul al doilea inclusiv) sau de o procură notarială (în cazul altor persoane). Este indicat ca aceasta să fie redactată într-un mod cât mai concis, clar și la obiect și să ne fie adresată direct. 

Informații care trebuie incluse în sesizare

În vederea investigării sesizării de către ANCOM, este important ca aceasta să inclusă cât mai multe date și/sau informații relevante pentru situația reclamată, întrucât Autoritatea nu are acces la bazele de date ale furnizorilor referitoare la abonații lor. Pe lângă datele tale de identificare, trebuie transmise denumirea furnizorului reclamat, elementele necesare care să-i permită furnizorului să te identifice (datele titularului de contract, numărul de telefon, codul de abonat), copii ale contractului încheiat cu acesta, copii ale facturilor reclamate, corespondența cu furnizorul etc.

În multe cazuri, în lipsa unor astfel de informații, ANCOM nu poate investiga problema. 

Cum va fi soluționată sesizarea

Autorul sesizării va primi, prin poșta electronică, un număr de înregistrare. În vederea soluționării sesizării, ANCOM analizează în ce măsură există încălcări ale legislației din domeniile care intră în sfera sa de competență și, dacă este cazul, aplică sancțiunile prevăzute de lege. În cadrul procesului de soluționare a sesizării, ANCOM poate solicita, reclamantului sau furnizorului reclamat, informații și documente suplimentare.

Autorul sesizării va primi un răspuns ce va conține modul de soluționare în termenul legal, de regulă 30 de zile, eventual însoțit de sugestii privind modalități alternative de soluționare a celor reclamate.

ANCOM nu poate verifica aspecte care țin de modul în care respectă prevederile contractului, acestea fiind de competența ANPC. De asemenea, utilizatorii care se confruntă cu situații ce vizează anumite infracțiuni (de exemplu, furt sau înșelăciune), trebuie să se adreseze Poliției.

Back To Top