Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

facebook google reclame politicieni
Categorie: Politic
  • În perspectiva alegerilor prezidențiale și parlamentare, mai mulți politicieni continuă să cheltuiască sume mari pe reclamele din social media, pentru a-și distribui mesajele către electorat.

Topul postărilor sponsorizate pe Facebook și Google este condus de politicieni din AUR și de șeful PNL, în condițiile în care liderul partidului extremist, George Simion, și Nicolae Ciucă vor fi candidați la alegerile din decembrie. În ultima lună, în topul Facebook a intrat și Marcel Ciolacu, ale cărui postări sponsorizate au un puternic mesaj naționalist, adresat diasporei mai apropiată de electoratul AUR și S.O.S. România decât de PSD, reiese dintr-o analiză publicată de G4media, privind sumele cheltuite pe rețelele de socializare, în ultimele 30 de zile, așa cum pot fi monitorizate pe Meta. 

Topul postărilor sponzorizate pe Facebook

George Simion, preșdintele AUR - 237.000 de lei pentru 118 reclame (Cea mai bine promovată reclamă este un videoclip în care susține că ”Planul Simion” va salva agricultura și antreprenorii români. Videoclipul promovat cu aproximativ 25.000 de lei are 6.8 milioane de vizionări, peste 91.000 de aprecieri și în jur de 5.500 de comentarii. ”Planul Simion” este platforma electorală a lui Simion în postura de prezidențiabil). 

Nicolae Ciucă, președintele PNL - aproximativ 71.000 de lei pentru 41 de reclame (Cea mai bine promovată reclamă este un videoclip în care vorbește, ca într-un testimonial, despre cum cariera sa militară l-a făcut să fie absent în familia sa. Videoclipul a fost sponsorizat cu aproximativ 40.000 de lei și are 1,8 milioane de vizionări, aproape 11.000 de aprecieri și 3.100 de comentarii)

Citiți și: Replica PNL după plângerea penală depusă de AUR: „Cartea lui Ciucă e reală, nu ca promisiunile false de 35.000 de euro ale lui Simion”

Pagina oficială a partidului AUR - 35.000 de lei pentru 70 de reclame (Reclama în care s-au investit cei mai mulți bani - aproximativ 10.000 de lei este o fotografie în care se prezintă „Planul Simion” și care încurajează publicul să li se alăture celor de la AUR. Reclama are în jur de 900.000 de afișări)

Marcel Ciolacu, președintele PSD - 35.000 de lei pentru 18 reclame (În cea mai sponsorizată postare este amintit cum Guvernul condus de Ciolacu a aprobat un memorandum „prin care se creează cadrul legal pentru desfășurarea activităților de predare a limbii române și susținerea cursurilor de cultură și civilizație românească în unități de învățământ preuniversitar din străinătate, prin corpul instructorilor de limbă, cultură și civilizație românească din cadrul Institutului Limbii Române”. Reclama a costat aproximativ 15.000 de lei, are în jur de 16.000 de aprecieri și 3.000 de comentarii).

Topul promotorilor pe Google

PNL - aproximativ 11.000 de euro investiți în ultimele 30 de zile

Anunțul în care PNL, respectiv Alina Gorghiu, Ministra Justiției, își promovează raportul privind statul de drept 2024 este cel mai bine sponsorizat, cu circa 12.500 de lei. Aceeași imagine a fost integrată și în alte două reclame în care s-au investit undeva la 7.000 de lei, respectiv 6.000 de lei.

AUR - 10.000 de euro

Cel mai bine plătit anunț în momentul de față (10.000 de lei) este cel în care liderul AUR anunță următoarea locație din București unde se vor semna contracte pentru casele de 35.000 de euro promise de Simion. 

PSD - 6.900 de euro cheltuiți

Cele mai bine plătite reclame au fost sponsorizate cu aproximativ 12.500 de lei fiecare și promovează episoade din seria de video-podcast a partidului, ”Spin înainte de știri”, despre povestea celui mai tânăr președinte de consiliu județean și despre starea economiei țării. 

Citiți analiza completă pe g4media.ro.

 

 

 

Back To Top