Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: Timp liber
rotate4O cură de slăbire înseamnă obişnuinţa de a introduce în alimentaţia zilnică alimente care favorizeaă arderea grăsimilor.
În primă fază iei măsuri drastice. Sari peste micul dejun, "subţiezi" prâzul şi fără să îţi dai seama goleşti frigiderul seara. Nu, nu este tocmai bine pentru organismul tău, care are nevoie de nutrienţi şi mese regulate. Cel mai bine ar fi să încerci să faci schimbări minime. Stabileşte-ţi un meniu pentru a doua zi, pe care să îl respecţi.

Reguli ca să slăbeşti fără să te înfometezi

Proteine şi fibre
Persoanele care consumă zilnic o cantitate moderată de proteine nu resimt senzaţia de foame. Un gram de fibre arde 7 calorii şi controlează foamea.
Surse de proteine: carnea slabă, peştele, produsele lactate, ouăle, legumele, fasolea, lintea, năutul, quinoa.
Surse importante de fibre: tărâţele de psyllium, seminţele de in, legumele, fructele, tărâţele de grâu, fulgii de ovăz, alunele de pădure.

Fructe şi legume de diverse culori
Un consum moderat de fructe şi legume gătite simplu sau în stare crudă te va ajuta să scapi de kilograme şi să menţii la greutatea dorită. Potrivit unui studiu realizat pe un eşantion de 70 de personae care aveau probleme mari cu greutatea, s-a constatat că cele care au inclus o varietate de legume şi fructe în alimentaţia zilnică au reuşit să slăbească fără să simtă constant senzaţia de foame. Schimbarea dietei, incluzând mai multe fructe şi legume, te ajută să menţii rezultatele obţinute, evitând efectul yo-yo.

Mănâncă supă
Două porţii de supă pe zi îţi domolesc foamea, fără să pună în pericol cura de slăbire. Alege supele uşoare, fără smântână, unt sau făină albă, sau allege ciorbele de legume sau cu carne slabă şi supele-cremă din diverse legume.

Îţi plac cerealele? Alege cereale integrale simple!
Pentru un mic dejun sănătos alege un bol de cereale integrale simple, un terci din fulgi de ovăz sau o budincă de quinoa.

Gustări uşoare
Cele mai potrivite gustări între mese sunt fructele şi legume crude. În cazul în care nu ai la îndemână fructe poţi mânca o brânză pufoasă în loc de chipsuri sau turte din orez expandat în loc de fursecuri. Senzaţia de foame va fi alungată cu siguranţă.
Back To Top