Categorie: Timp liber

superfoodSuperalimente sunt considerate cele bogate în antioxidanţi – molecule care previn afectarea celulelor sănătoase. Ele mai oferă şi alte beneficii pe lângă faptul că sunt şi foarte gustoase.
Care sunt acestea?

 

Nucile - au o mulţime de antioxidanţi şi sunt bogate în vitamina E. Pe deasupra, nucile conţin omega 3 şi o mulţime de alte grăsimi polinesaturate.
Antioxidanţii luptă împotriva cancerului în vreme ce vitamina E este bună pentru sănătatea inimii şi scade colesterolul. Nucile sunt excelente atât împotriva diabetului cât şi a depresiei.

Afinele - au un conţinut ridicat în antioxidanţi, inclusiv vitamina A şi constituie o sursă excelentă de fibre.
Scad colesterolul, ajută la scăderea glicemiei, în vreme ce antioxidanţii luptă împotriva unor forme de cancer, boli de inimă, astm, artrite şi a bolilor neurologice specifice înaintării în vârstă.

Ceaiul negru - Ceaiul scade tensiunea arterială, ajută la prevenirea cancerului şi osteoporozei, scade riscul de atac cerebral, promovează sănătatea inimii şi contribuie la completarea necesarului zilnic de fluide.

Broccoli - este o sursă excelentă de vitamina C şi K, de acid folic, calciu şi fibre.
Vitamina K păstrează sănătatea sângelui şi împiedică formarea cheagurilor de sânge, în vreme ce viamina C luptă împotriva cancerului. Acidul folic este recomandat pentru femeile însărcinate şi mamele care alăptează, în vreme ce calciul întăreşte oasele, iar fibrele ajută tranzitul intestinal.

Spanacul - este bogat în proteine vitamina A şi K, acid folic şi, de asemenea, este bogat în fibre.
Spanacul face inima mai puternică, protejează împotriva pierderilor de memorie şi ajută la dezvoltarea bebeluşilor nenăscuţi.

Back To Top