Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: Timp liber

piersici-beneficiiPiersicile sunt originare din China, unde piersicul era cunoscut ca a fi "pomul vietii". Legendele despre aceste fructe merg chiar mai departe - vechii perşi fac cunoscute aceste fructe în Imperiul Roman, unde erau cunoscute ca "merele persane".
Columb, se spune, că ar fi adus arborele magic în America.
Pe vremea reginei Victoria nicio masă nu era considerată completă dacă nu era însoţită de o piersică proaspătă împăturită într-un şerveţel de bumbac.
Pe lângă gustul lor deosebit, piersicile oferă şi o multitudine de beneficii pentru sănătate.

În compoziţia piersicilor intră 10 vitamine: A, C, E şi K si alte 6 tipuri de vitamina B (tiamina, riboflavina, vitamina B6, niacin, acid pantotenic, acid folic). Piersicile conţin fibre şi carbohidraţi, o piersică mare conţinând 17 g de carbohidraţi din care 3 g provin din fibre. Fibrele ajută la prevenirea la tratarea constipaţiei, la menţinerea în cote normale a colesterolului (prin urmare importante în menţinerea unei bune sănătăţi cardiovasculare), la prevenirea apariţiei cancerului de colon şi a altor afecţiuni la nivelul colonului. Sunt esenţiale pentru o digestie optimă - o femeie până în 50 de ani ar trebui să consume 25 g de fibre în fiecare zi, în timp ce unui bărbat adult până în 50 de ani îi sunt recomandate zilnic 38 g de fibre.

Piersicile sunt o sursă de antioxidanţi. Un studiu, efectuat în 2009 şi publicat în "Journal of Medicinal Food", arată că antioxidanţi importanţi sunt prezenţi în pulpa şi pieliţa piersicii. Acidul chlorogenic, unul din antioxidanţii de seamă din compoziţia piersicii, ajută la combaterea efectelor nocive ale radicalilor liberi. Acest antioxidant are şi un efect anticancerigen şi antiinflamator.

Piersicile pot contribui la încetinirea procesului de îmbătrânire şi la prevenirea instalării bolilor cronice. Pe de altă parte, licopenul şi luteina conţinute de piersici sunt importante în prevenirea degenerării maculare. Aceste substanţe previn apariţia cancerului şi scad riscul apariţiei bolilor de inimă.

Mulţi medici nutriţionişti recomandă piersicile în dietă. Graţie conţinutului scăzut de calorii, piersicile contribuie la scăderea în greutate. Zemoase, dulci (datorită zaharurilor) şi delicioase, suplinind cu uşurinţă o porţie de desert, piersicile au numai 68 de calorii, 0 grăsimi saturate, 0 colesterol. Mai nou, cercetătorii susţin că piersicile ajută la prevenirea obezităţii, una din cauzele majore ale bolilor de inimă şi a diabetului. Conform unui studiu efectuat recent în California, compuşii fenolici care se găsesc în piersică au proprietăţi antiobezitate.

Totodată, graţie continutului lor ridicat de fibre şi potasiu, piersicile contribuie la eliminarea toxinelor din organism. Potasiul pe care îl conţin le face să fie recomandate pentru menţinerea sănătăţii rinichilor. O piersică mare furnizează 333 mg de potasiu. Potasiul este esenţial în menţinerea unei presiuni arteriale normale şi în reglarea cantităţii de lichid intracelular. Institutul de medicină recomandă adulţilor consumul a 4700 de miligrame de potasiu pe zi.

Piersicile mai conţin şi magneziu, fosfor, zinc, cupru, mangan, fier şi calciu, minerale ce susţin sistemul nervos şi osos. La rândul sau, fierul este esenţial în producerea hemoglobulinei şi intră în alcătuirea globulelor roşii din sânge.
Consumul regulat de piersici reduce riscul apariţiei bolilor la rinichi, micşorând în acelaşi timp şi riscul apariţiei ulcerului. Poate reduce inflamaţiile din organism şi arsurile la stomac şi pirozisul. În medicina tradiţională chinezească ceaiul de piersici este utilizat drept remediu în detoxifiere şi în curăţarea organismului, cu precădere a rinichilor. Colita şi gastrita sunt alte două afecţiuni asupra cărora consumul de piersici poate avea un efect benefic.

Piersicile fiind o sursă de vitamina C, contribuie la menţinerea tinereţii şi supleţii pielii. Le puteţi consuma ca atare, dar le puteţi folosi şi sub formă de mască. Pentru o piele sănătoasă şi strălucitoare, aplicaţi fructul uşor zdrobit direct la nivelul ridurilor sau al cearcănelor. Vitamina C este cea care măreşte capacitatea organismului de a luptă împotriva agenţilor infecţioşi, dar şi a nocivilor radicali liberi.

Piersicile au şi un conţinut bogat de betacaroten, o provitamină care odată ajunsă în organism se transformă în vitamina A. Această vitamină este esenţială pentru sistemul imunitar, pentru o bună vedere şi pentru menţinerea sănătăţii pielii şi a membranelor mucoase.

Piersicile conţin antioxidanţi bogaţi în polifenoli precum luteina, zeaxantin şi beta-criptoxant, care protejează impotriva radicalilor liberi ce accelerează procesul de îmbătrânire.

Back To Top