Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: Timp liber

hipertensiuneTensiunea arterială ridicată creează probleme. Ţinând-o sub control reduci riscul apariţiei bolilor cardiovasculare. Iata cum poţi influenţa tensiunea arterială fără să iei medicamente.

Miscare!
Este ideal să faci între 30 şi 60 de minute de exerciţii fizice cât mai des. Dacă eşti o persoană sedentară şi începi să faci regulat miscare, tensiunea arterială va scădea în câteva săptămâni. Cere sfatul medicului pentru un program de exerciţii fizice optim pentru starea sănătăţii tale.

Slăbeşte!
Scazi în greutate, îţi scade şi tensiunea arterială. Cere sfatul medicului şi stabiliţi împreună care ar fi greutatea la care ar trebui să ajungi pentru a avea o tensiune arterială optimă.
Categorii de risc:
- bărbaţii a căror talie depăşeşte 102 cm,
- femeile a căror talie depăşeşte 89 cm.

Mănâncă sănătos!
Consumă alimente bogate în potasiu. O dietă bogată în cereale integrale, fructe, legume, produse lactate scăzute în grăsimi, creveţi, şi grăsimi saturate poate reduce tensiunea arterială. Cere sfatul medicului pentru a afla care sunt alimentele pe care le poti consuma astfel încât nivelul tensiunii arteriale să scadă.

Redu cantitatea de sare din alimentele pe care le consumi
Dacă ai până în 51 de ani şi eşti o persoană sănătoasă, nu consuma mai mult de 2.300 mg de sare pe zi. Dacă ai peste 51 de ani, redu nivelul de sare până la 1.500 mg pe zi. Pentru a da un plus de savoare mâncărurilor preparate acasă, înlocuieşte sarea cu condimente şi ierburi aromate.

Redu cantitatea de alcool
Alcoolul îţi poate face şi bine, dar şi rău. În cantităţi mici alcoolul poate reduce tensiunea arterială. Atunci când bei mai mult decât trebuie (un pahar femeile şi bărbaţii peste 65 de ani, şi două pahare bărbaţii sub 65 de ani), există riscul ca tensiunea arterială să-ţi crească .

Renunţă la fumat şi evită fumătorii
Nicotina din ţigări ridică tensiunea arterială iar efectul durează până la o oră după ce ai fumat. Dacă fumezi din oră în oră, nivelul crescut al tensiunii se păstrează întreaga zi. Fumatul pasiv este la fel de dăunător. Dacă stai în fumul de ţigară rişti să ai probleme cardiovasculare şi să-ţi crească tensiunea arterială.

Redu cantitatea de cafea consumată zilnic
Cafeaua îţi creşte tensiunea arterială.

Atenţie la stres
Stresul contribuie la creşterea tensiunii arteriale. Fă exerciţii de respiraţie, masaj, yoga şi meditaţii pentru a reduce nivelul de stres şi cere sfaturi specializate de la psihologi dacă nu poţi face faţă singur unor probleme dificile din viaţă.

Back To Top