Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: Actual

Alimentaţia poate reduce riscul de a te îmbolnăvi de gripă sau răceală, pentru că un stil de viaţă sănătos îţi alergialafrigajută sistemul imunitar şi te ajută să te păzeşti de boli.
Nu aştepta să te îmbolnăveşti pentru a face schimbări în alimentaţie. Poţi preveni boala schimbându-ţi felul de a te hrăni acum.

E ştiut faptul că alimentele sunt mult mai bune ca surse de vitamine decât suplimentele de la farmacie. O portocală e mai bună decât o pastila de vitamina C - portocala conţine o combinaţie de nutrienţi (magneziu, potasiu, vitamina B6 şi antioxidanţi). Consumul de fructe bogate în vitamina C îţi va întări sistemul imunitar şi te va păzi de infecţii virale. Fructele şi legumele sunt mai bune în protejarea sistemului imunitar pentru că ele conţin şi vitaminele A şi E, care lucrează alături de vitamina C în a-ţi apăra organismul şi a-ţi ţine întreg corpul sănătos.

Oamenii tind să mănânce mai puţine fructe şi legume iarna, deşi este inversul a ceea ce trebuie să facă. Specialiştii spun că avem nevoie de cel putin 5 porţii de fructe şi legume zilnic pentru a primi necesarul de vitamine, minerale, fibre şi antioxidanţi.
Include în dieta ta sucuri de fructe şi legume. Nu orice suc va funcţiona. Asigură-te că bei doar sucuri naturale 100%, fără multe calorii sau zahăr.

Nu uita că şi restul de alimente pe care le consumi trebuie să îţi dea nutrienţii de care are nevoie sistemul tău imunitar. O dietă echilibrată conţine cărnuri slabe, peşte, pui, lactate degresate, pâine intregrală, nuci şi seminţe.

Sursele de proteine cele mai mari, carnea slabă, ouăle şi lactatele sunt importante pentru că îţi furnizează aminoacizii de care corpul tău are nevoie pentru a-şi construi componentele sistemului imunitar. Cărnurile slabe conţin fier si zinc - deficienţele acestor minerale în organism determină slăbirea sistemului imunitar.

Alimentele ce sporesc imunitatea sunt cele proaspete, organice, uşor de digerat: lapte şi iaurt proaspăt, organic, fructe, legume şi cereale. Sunt de evitat mâncărurile care sunt greu de digerat: alimentele procesate ce se găsesc în comerţ, precum şi cele congelate sau conservele nu sunt prospete şi sunt dificil de digerat. Astfel, ele scad imunitatea. Mâncărurile cărora li s-au adăugat chimicale sau conservanţi încetinesc sistemul digestiv şi blochează canalele de circulaţie, ducând la un sistem imunitar leneş şi compromis.

Mâncărurile calde, pregătite în casă sunt ideale, atâta vreme cât nu sunt preparate prin prăjire în ulei şi sunt pregătite cu uleiuri uşor de digerat, precum uleiul de măsline. Evitaţi mâncărurile reci.

Şi dacă deja ai răcit, o nutritie potrivită e încă foarte importantă. Chiar dacă nu ai poftă de mâncare, încearcă să consumi trei mese pe zi, multe fructe şi legume. E foarte important să îţi "încarci bateriile" din mâncărurile pe care le consumi câta vreme te recuperezi. De asemenea, e important să previi deshidratarea bând lichide multe, precum apă sau sucurile 100% naturale.

Back To Top