Un cititor APH își povestește experiența avută cu agenția de turism Paralela 45, reclamând neseriozitatea reprezentanților operatorului de turism. Cititorul declară că a făcut rezervări pentru un sejur prin aplicația Android a operatorului de turism disponibilă pe Google Play, însă în zilele următoare agenția l-a informat că nu există comanda sa, ba mai mult, sejurul costă mai scump decât în aplicația agenției. După câteva zile de la sesizare, Paralela 45 a întrerupt, pur și simplu, aplicația de pe Android. Pentru alte puncte de vedere ale agenției sau sesizări – Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Scrisoarea cititorului
„Sambata, 30.01.2016, am facut rezervare prin aplicatia Android Paralela 45. Aceasta rezervare a fost confirmata prin e-mailul primit de la vanzari @ paralela45.ro.
Duminica, 31.01.2016, am dat reply la mailul de confirmare primit de la vanzari si am solicitat sa mi se calculeze si alte servicii suplimentare. Pe 01.02.2016, am sunat la Call Center pentru urgentarea calculelor pentru serviciile suplimentare solicitate ulterior si mi s-a comunicat ca nu exista in sistem confirmarea rezervarii mele iar oferta agentiei este la un pret mult mai mare decat cel confirmat pe e-mail.
Am solicitat sa se verifice in sistem oferta facuta prin aplicatia din Android deoarece si la ora actuala pretul este la fel ca cel confirmat pe mail cu o zi inainte. Conform contractului cadru, publicat si pe site-ul Paralela 45: "Este responsabilitatea agenției de turism de a informa turistul prin orice mijloace convenite în scris cu acesta (telefon, mail, fax etc.) dacă rezervarea pe care a solicitat-o s-a confirmat."
Ori, e-mailul cu subiectul "Confirmare rezervare efectuata din aplicatia Paralela45"primit pe 30.01 de la vanzari @ paralela45.ro reprezinta intocmai confirmarea agentiei. In seara zilei de 01.02.2016, am intrat din nou in aplicatie si am costatat ca apareau aceleasi preturi, motiv pentru care am refacut inca 2 rezervari, pentru care am si primit din nou confirmari pe e-mail de la vanzari @ paralela45.ro iar de aceasta data am facut si captura de ecran cu preturile afisate.
Incepand de marti 02.02.2016, nu se mai pot face rezervari prin aplicatia android Paralela 45.
Miercuri, 03.02.2016, am primit raspuns de la Paralela 45 in care mi se comunica ca cererea mea a fost procesata eronat si ca din punctul lor de vedere problema este rezolvata. Daca intr-adevar a existat vreo eroare in aplicatie, aceasta este responsabilitatea agentiei si ar trebui sa si-o asume. Versiunea agentiei ca cererea mea a fost procesata eronat este o poveste.
Eu am intrat in aplicatia android Paralela 45, am selectat hotelul, numarul de zile sejur si data plecarii si s-au generat tarifele care se pot vedea in captura de ecran transmisa. Am apasat butonul Rezerva, am completat datele personale si am finalizat comanda, selectand ca plata sa se faca prin transfer bancar ulterior.
La cateva minute, am primit un e-mail de la vanzari @ paralela45.ro cu subiectul: "Confirmare rezervare efectuata din aplicatia Paralela45" in care se confirma pretul si numarul de zile (Double Room (All Inclusive) 14 nopti, 2 adulti, un copil,).
Faptul ca in confirmare apare atat la checkin cat si la checkout aceeasi data este problema agentiei, deoarece eu NU am completat data checkout in comanda. Doamna Corina Enache de la Agentia Paralela 45 Bucuresti, cu care am tot discutat telefonic a recunoscut greseala si ca mi s-a oferit pretul pentru 7 nopti iar echipa de la IT va investiga problema. In acest sens exista inregistrarile apelurilor mele.
In schimb domnul presedinte Burcea, a evitat sa discute cu mine, desi am incercat sa-l contactez mai multe zile la rand. Dovada ca au avut o problema pe care refuza sa si-o asume este faptul ca incepand de marti 02.02.2016 (a doua zi dupa ce am facut reclamatia), nu se mai pot face rezervari prin aplicatia android Paralela 45, lucru pe care il poate verifica oricine isi instaleaza aplicatia din Magazinul Play.
Ce ne poate spune dl. presedinte Alin Burcea despre faptul ca aplicatia android nu mai este functionala? I-am amintit domnului presedinte de cazul EMAG, din urma cu un an, cand s-au gresit preturile la anumite produse de pe site.
Atunci EMAG, care isi respecta clientii, si-a asumat vina si a vandut produsele la preturile comandate. Daca agentia a afisat din greseala sau nu tarife mai mici, si le-a confirmat pe e-mail, ar trebui sa si le asume, in cazul in care are minim respect fata de clienti. Mentionez ca deja am facut reclamatie la ANPC.
Va rog sa verificati functionalitatea aplicatia android Paralela 45 ... Atasez capturi ecrane cu oferta respectiv NEfunctionalitatea aplicatiei android Paralela 45 de la momentul actual."
Notă: Așteptăm un punct de vedere al agenției sau alte sesizări referitoare la oferte neconforme ale touroperatorilor – Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.