Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: Actual

Dascăli care au picat una sau mai multe probe ale concursului pentru directori și directori adjuncți din iulie - august au șanse mari să ocupe, totuși aceste funcții, chiar dacă au demonstrat că nu au calitățile necesare. 

 

Metodologia prevede ocuparea funcțiilor rămase vacante prin detașare în interesul învățământul, ir o notă transmisă în teritoriu de Ministerul Educației explică și cine poate obține posturile. Prioritate au cadrele didactice înscrise în Registrul național al experților în management educațional. Dascălii din această categorie, interesați să fie temporar director sau directori adjuncți, se pot înscrie până pe 17 august și vor trece printr-un interviu, pe 21 și 22 august. De asemenea, ei trebuie să prezinte și un exemplar al planului operaţional pentru anul școlar 2017 - 2018.
După această etapă, posturile rămase în continuare vacante pot fi ocupate, până la organizarea următorului concurs, în ordine, de cadre didactice admise la concursul din 2017, respectiv 2016, dar care nu au ocupat un post, cadre didactice care au promovat cel puțin două probe la concursul din 2017 sau doar proba scrisă, la concursul din 2017, cadre didactice care au promovat cel puțin două probe la concursul din 2016, cadre didactice înscrise în Registrul național al experților, care nu au participat la niciunul dintre cele două concursuri și, în final, cadre didactice titulare care nu sunt înscrise Registrul național al experților.
În Prahova, 50 de posturi de director și director adjunct, din aproximativ 300 existente, au rămas vacante chiar și după două sesiuni de concurs, ceea ce înseamnă că pentru acestea nici nu există mare interes, decât cel mult din partea unora care nu au promovat și care au șanse mari acum să ocupe funcția de conducere, în ciuda rezultatelor de la examen.

Lista unităților de învățământ în care mai există posturi vacante se găsește AICI.

Back To Top