Tradiția spune că e bine să ai și pește pe masă, de Revelion, ca să fii ușor tot anul. Nu pomenește nimeni că acesta ar trebui să fie stricat, ca să ajungi în spital, ci poate doar gătit, dacă nu ești fan sushi. Ei bine, Carrefour Ploiești s-o fi gândit să schimbe obiceiul, conform celor reclamate de un cititor al site-ului Actualitatea Prahoveană. Noua tradiție, zicem noi, ar merita o amendă zdravănă, așa, ca de final de an.
Ploieșteanul care ne-a reclamat situația spune că, vineri, soția a cumpărat, din hipermarket-ul Carrefour Ploiești, mai multe produse, inclusiv patru bibani de mare. Acesta susține că, imediat cum a ajuns cu ei acasă, deci după aproximativ 20 de minute, a început să-i curețe, numai că, încă de la primul pește, a simțit un miros care i-a atras atenția.
Clientul a reclamat pățania imediat, în caietul de sesizări, pus de Carrefour la dispoziția cumpărătorilor. Angajații i-ar fi spus că lor nu li se pare nimic în neregulă cu peștele împuțit. Nici atât nu au avut ceva de zis privind un vas de iena care s-a dovedit a fi spart. Dar asta este altă poveste, de pe același bon, totuși.
Clientul așteaptă un punct de vedere oficial de la reprezentanții Carrefour, magazin în care, așa cum se vede pe bon, a lăsat peste 700 de lei doar ca să se trezească, acasă, cu un vas care nu poate fi utilizat și pește bun de aruncat la gunoi.
Actualitatea Prahoveană solicită un punct de vedere, cu privire la această situație, reprezentanților Carrefour Ploiești. Dacă aceștia doresc să-și exprime poziția cu privire la incidentul reclamat de clientul lor, ne pot transmite punctul de vedere la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..