Améliorer activement la puissance masculine et n est pas seulement appelé cialis 10mg prix. La qualité européenne actuelle est peu coûteuse.

Categorie: Actual

autostrada ploiesti brasovExecutivul a aprobat, în ședința de miercuri, proiectul de hotărâre privind aprobarea Studiului de fundamentare pentru autostrada Ploiești-Brașov.

Documentul se referă la studiul de fundamentare privind construcția și operarea segmentului de autostradă Ploiești-Comarnic-Brașov, precum și operarea autostrăzii București-Ploiești, a anunțat premierul Viorica Dăncilă. "Studiul de fundamentare a fost întocmit în conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență nr.39/2018 privind parteneriatul public-privat. După cum știți, studiul de fundamentare pentru acest proiect strategic de investiții, decis să se realizeze în parteneriat public-privat, l-am discutat, într-o primă lectură, într-o ședință de guvern anterioară. Din luna septembrie vor începe procedurile de atribuire și dialogul competitiv cu investitorii, astfel încât până la sfârșitul acestui an să reușim semnarea acestui contract deosebit de important. Autostrada realizează legătura Capitalei cu municipiul Brașov, traversând axa turistică Sinaia-Bușteni-Azuga-Predeal. Durata de proiectare și execuție este stabilită la maximum patru ani cu începere din anul 2019. Totodată, sunt prevăzute și bonificații din partea statului, dacă lucrările de execuție se efectuează în avans, se finalizează în avans, dar și penalități pentru o eventuală întârziere. Durata de operare de către investitorul privat este de 20 de ani. Costurile totale estimate aferente realizării acestei investiții se ridică la aproximativ 1,36 miliarde euro", a anunțat premierul.

Detalii au fost oferite, după ședință, de purtătorul de cuvânt al Guvernului, Nelu Barbu. "Pe ordinea de zi suplimentară a fost propus spre adoptare şi a fost adoptat un proiect de Hotărâre privind studiul de fundamentare pentru autostrada Bucureşti - Ploieşti – Comarnic - Braşov, sau, pe scurt, autostrada Ploieşti – Braşov. Este vorba despre primul proiect care va fi realizat în parteneriat public privat. Studiul de fundamentare a fost întocmit în conformitate cu prevederile Ordonanţei de Urgenţă nr. 39 din 2018 privind parteneriatul public privat. Din luna septembrie vor începe procedurile de atribuire şi dialogul competitiv cu investitorii, astfel încât până la sfârşitul anului să aibă loc şi semnarea acestui contract, iar această investiţie a fost identificată drept obiectiv prioritar în cadrul Masterplanului general de transport al României. Autostrada în lungime de aproximativ 107 km va realiza legătura cu municipiul Braşov, traversând axa turistică Sinaia – Buşteni – Azuga - Predeal. Menţionez avantaje socio-economice ce decurg din construirea acestei autostrăzi, cum ar fi creşterea siguranţei circulaţiei rutiere, reducerae numărului de accidente, reducerea duratei călătoriei, îmbunătăţirea calităţii mediului prin reducerea emisiilor gazelor cu efect de seră şi a poluării fonice", a anunţat, miercuri, la finalul şedinţei de Guvern, purtătorul de cuvânt al Executivului, Nelu Barbu.

Durata de proiectare şi de execuţie a autostrăzii este stabilită la maximum 4 ani, cu începere din anul 2019, durata de operare de către investitorul privat este de 20 de ani, iar costurile totale estimate aferente realizării acestei investiţii se ridică la aproximativ 1,36 miliarde euro.

„Aşa cum este prevăzut în legislaţie, partenerul public adică statul va contribui cu 25%, iar partenerul privat cu 75% din costul investiţiei şi costurile de întreţinere şi operare. În acest studiu de fundamentare sunt prevăzute bonificaţii din partea statului dacă lucrările se execuţie se finalizează în avans, dar şi penalităţi pentru întârzieri. Mai exact, în situaţia devansării lucrării perioadei de 48 de luni aferentă lucrărilor de proiectare şi de execuţie, partenerul privat va primi din partea partenerului public o sumă de succes echivalentă cu ponderea, într-un an, a perioadei de devansare, valoarea totală a primei de succes fiind 100 de milioane de euro pe an. În situaţia întârzierii finalizării perioadei de proiectare şi execuţie, partenerul privat pe plăti partenerului public o amendă corespunzătoare ponderii în an a perioadei de întârziere, amenda anuală fiind de 100 milioane de euro", a mai precizat purtătorul de cuvânt al Guvernului.

Back To Top